Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@13:31:26 GMT

ساعت اولین تمرین استقلال در جده مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۵۳۷۹

ساعت اولین تمرین استقلال در جده مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم استقلال که روز گذشته برای برگزاری بازی های لیگ قهرمانان آسیا راهی جده عربستان شد امروز اولین تمرین تاکتیکی خود را برگزار می کند.

پس از منفی شدن تست کرونای کاروان آبی پوشان برنامه تمرینی آنها هم مشخص شد. طبق این برنامه شاگردان فرهاد مجیدی از ساعت 21 به وقت عربستان و 22:30 به وقت تهران اولین تمرین خود را برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در هتل کنتیننتال جده اقامت دارد. این هتل سه ستاره است و فقط آبی پوشان تهرانی در این هتل هستند و طبق نظر AFC سایر همگروهی های این تیم در هتل های جداگانه حضور دارند.

استقلال در گروه C با تیم های الاهلی عربستان، الدحیل قطر و الشرطه عراق همگروه است و روز جمعه 27 فروردین 45 دقیقه بامداد اولین بازی خود را مقابل الاهلی برگزار می کند.

256 251

کد خبر 1504127

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۵۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار برای شاگردانش جلسه فنی گذاشت

به گزارش "ورزش سه" با توجه به فاصله دو روزه تا دیدار جام حذفی در اراک و اینکه تمرین امروز مهمترین تمرین سرخ‌ها پیش از این بازی به حساب می‌آمد اوسمار در جلسه‌ای فنی مسائل مربوط به تیم خودی و حریف را تشریح کرد.
سرخپوشان تمرین امروز خود را از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه و بعد از جلسه فنی آغاز کردند.
با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاس‌کاری تحت فشار و شوتزنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.

تمرین امروز حدود یک ساعت به طول انجامید، در حالی که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.
پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • (عکس) جلسه فنی اوسمار برای شاگردانش
  • اوسمار برای شاگردانش جلسه فنی گذاشت
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید