Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین  البرز، ناصر مقدم پس از برگزاری جلسه ستاد مقابله با کرونای البرز گفت: با شیوع موج جدید و فزاینده اخیر کرونا، جلسات و هماهنگی های متعددی با محوریت استانداری البرز، میان مسئولین و دستگاه های استان در حال برگزاری است که با اهتمام ویژه، موضوع سلامت شهروندان و افزایش سطح امنیت بهداشتی مردم مدنظر و در دستور کار مسئولین استان است و بر همین اساس، دور جدیدی از طرح مدیریت هوشمند محدودیت های کرونائی در حال انجام و اجرا است که ان شااله با تلاش مسئولین و همراهی و همکاری مسئولین، منتج به نتایج مطلوب گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز خاطرنشان کرد: مخاطب و جامعه هدف اجرای دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی، عموم مردم و شهروندان عزیزمان هستند و اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت های کرونائی، اگرچه در نگاه اول، محدودیت و سختی بنظر می رسد لیکن هدف اصلی و مدنظر، مدیران و مسئولین امر، ارتقای ضریب امنیت بهداشتی و تأمین سلامت حداکثری مردم است فلذا از مردم عزیز و همه شهروندان گرامی درخواست می کنیم که با دید و نگاه بلند خود، مسئولین را در اجرای صحیح و کامل این تصمیمات یاری رسانند کما اینکه در طول ۱۴ ماه گذشته، در مقاطع زیادی این همراهی و همکاری صورت گرفته و نتایج مطلوبی را نیز در پی داشته است.

ناصر مقدم ادامه داد: هیچ شخص و مسئولی به خودی خود راضی به ایجاد محدودیت برای مردم و جامعه، نیست لیکن اقتضای شرایط جامعه اینگونه اقتضا می کند تا در خلال تحمل سختی های کوتاه مدت و مقطعی، بستر و زمینه برای افزایش سطح سلامت جامعه و شهروندان فراهم آید چرا که افزایش غیرقابل کنترل بیماری، صدمات جبران ناپذیری بر استان و شهروندان تحمیل می نماید و همانطور که همه ما در این مدت شاهد بوده ایم، بروز برخی از این صدمات، قابلیت جبران را ندارد پس به ناچار باید محدودیت های مذکور را بصورت دقیق و کامل اجرا کنیم تا به لطف خدای متعال، و در پرتو نقش آفرینی آحاد جامعه، شاهد بازگشت سلامتی و شادابی به میهن و استان عزیزمان باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کرد: هرگونه سهل انگاری و عادی پنداری اوضاع، و کاهلی در رعایت پروتکل های بهداشتی و  دستورالعمل های نظارتی، موجب تهدید سلامت عمومی می شود و در این ایام براحتی می توان افرادی را که حافظ سلامت و پایبند به مسئولیت اجتماعی خود هستند از سایر افرادی که با سهل انگاری یا طمع، منافع کوتاه مدت خود را بر مصالح و منافع اصلی و بلند مدت جامعه ترجیح می دهند، تمیز داد و از هم تفکیک کرد. مثلاً در این ایام که فقط گروه اول از مشاغل، مجاز به فعالیت و ارائه خدمات هستند، اگر رسته شغلی و فروشگاهی که جزء گروه ۲ و ۳ مشاغل است و مجاز به فعالیت نیست، اقدام به شروع کسب نمود، باید با نگاه و نظارت عمومی بعنوان یک فرد خاطی تلقی شده و از سوی مراجع نظارتی نیز برخورد مقتضی و متناسب با وی صورت پذیرد و در مجموع باید با نگاه و نظارت عمومی، افرادی را که از اجرای دستورالعمل های مذکور، تخطی می کنند بعنوان افراد قانون گریز تلقی و به دیگران معرفی نمود.

48

کد خبر 1504120

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس

رئیس پلیس راه البرز از اعمال محدودیت در مسیرهای منتهی به شمال از جاده چالوس در روزهای آخر هفته خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ‌ پیمان کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت 6 روز یکشنبه مورخ 1403/02/16 از محورهای کرج ـ چالوس و بالعکس ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه در روز پنجشنبه 13 اردیبهشت از ساعت  8.30 از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می‌شود، افزود: از ساعت 10.30 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه  بوده واز سادات 24 این ممنوعیت لغو می شود.

‌کرمی عنوان کرد: در صورت پرحجم بودن ترافیک در روزهای  چهارشنبه و جمعه تاریخ‌ 12 و 14 اردیبهشت 1403 ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت 10 صبح  از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می شود و از ساعت از ساعت 1200 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز عنوان کرد: روز شنبه تاریخ‌ 15 اردیبهشت 1403 ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت 8.30 از ابتدای آزادراه تهران ـ شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام شده  و از ساعت 9.30 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

وی با بیان‌ اینکه از ساعت 10.30 از مرزن‌آباد به سمت تهران جاده یک طرفه بوده است، افزود: تردد از مسیر جاده قدیم کرج ـ چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت 7 صبح از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • توصیه دادستان کل کشور درباره نحوه اجرای طرح نور فراجا
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • ضرورت بازنگری در دستورالعمل‌های تبلیغات محصولات آسیب رسان به سلامت
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد