Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@02:20:22 GMT

حسینی: منصوریان می‌گوید مثل رونالدو می‌پَری!

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۵۴۶۶

حسینی: منصوریان می‌گوید مثل رونالدو می‌پَری!

سیدمهدی حسینی می‌گوید که کادرفنی جدید از آن ها نمایش زیبا و در کنار نتیجه ایده آل می‌خواهند.

به گزارش "ورزش سه"، سیدمهدی حسینی هافبک جوان تیم آلومینیوم اراک در خصوص بازی دیروز با ماشین سازی به خبرنگار ما گفت: بازی سخت و غیرقابل پیش بینی با ماشین داشتیم. آن ها بازی بسیار جاندار و قدرتمندانه ای ارائه کرده و ما را سورپرایز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول خیلی ما را تحت فشار قرار دادند اما در نیمه دوم باتوجه به صحبت های آقای منصوریان به بازی برگشتیم و دو فرصت خوب در همان آغاز از دست دادیم. در ادامه روی یک غافل‌گیری یک پنالتی به ماشین سازی دادیم اما بعد از آن تمرکز خودمان را حفظ کردیم. در مجموع ماشین سازی بازی خوبی را ارائه کرد و با این بازی امیدوارم در جدول مسابقات باقی بماند.

 

وی که پاس تک گل تیمش را برای پاکدل ارسال کرد، در این خصوص گفت: ما در تمرینات روی ارسال ها زیاد تمرکز داریم و یکی از برنامه های ما استفاده از ارسال ها و توپ های بلند است. آقای منصوریان معتقد است که من پرش درجای خوبی دارم و یکی دو جا هم به من گفت که پرش درجای تو مثل رونالدو است. آنجا هم یک ارسالی شد و من توپ را برای پاکدل فرستادم و خداراشکر گل شد و تبریز را با یک امتیاز ترک کردیم. این یک امتیاز مهم است و به ما کمک خواهد کرد. مطمئن باشید با این بازی ماشین سازی هر تیمی با مشکل مواجه خواهد شد. مطمئن باشید باقی تیم ها هم اسیر انگیزه تیمی و فردی ماشین سازی خواهند شد.

حسینی در مورد حضور منصوریان در آلومینیوم اظهار داشت: با حضور او و دستیارانش ما از لحاظ روحی ارتقا پیدا کردیم. ایشان در وهله اول پس از باخت پرگل به سپاهان مسائل روحی ما را بهبود دادند. خوشبختانه چهار بازی نباختیم و دیروز هم بدشانس بودیم که موقعیت هایمان گل نشد و یک امتیاز گرفتیم. تمرینات خوبی با ما داشتند و فشار زیادی روی بازیکنان وارد کردند و مطمئن باشید که با این فشار از لحاظ بدنی شرایط خوبی خواهیم داشت.

 

هافبک تیم آلومینیوم صحبت هایش را این گونه ادامه داد: کادرفنی ما تازه آمده و تفکرات جدیدی را اضافه کردند و از ما می‌خواهند فوتبال بازی کنیم و علاوه بر نمایش خوب، نتیجه خوبی هم کسب کنیم. ما نیاز به یک شناخت متقابل از کادرفنی داریم و مطمئن باشید اگر خواسته های کادرفنی را به خوبی درک کنیم، نتایج خوبی کسب خواهیم کرد. تمام هدف ما خوشحالی مردم استان مرکزی و به خصوص شهر اراک است. مطمئن باشید اگر هواداران صبور باشند، ما و کادرفنی به نقطه ای خواهیم رسید که نتیجه ای در خور شان هواداران اراکی کسب کنیم.

سید مهدی حسینی آلومینیوم اراک علیرضا منصوریان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سید مهدی حسینی آلومینیوم اراک علیرضا منصوریان سرمربی مطمئن باشید ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولاک جدید کریستیانو رونالدو در عربستان

در دومین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان دو تیم النصر و الخلیج به مصاف هم رفتند. این دیدار با پیروزی النصر به پایان رسید. النصر در این بازی خانگی با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. رونالدو در این بازی دبل کرد و سادیو مانه هم دیگر گل این تیم را به ثمر رساند.

النصر با پیروزی در این بازی به فینال جام حذفی عربستان راه پیدا کرد و حریف الهلال در بازی پایانی شد.

دیگر خبرها

  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • (ویدئو) پسر رونالدو با این ماشین همه را غافلگیر کرد
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • پدر سنگربان جوان استقلال، مهمان تمرین آبی‌ها
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • کولاک جدید کریستیانو رونالدو در عربستان