Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز ایده پور از برگزاری انتخابات شوراها در ۳۵ روستای واجد شرایط شهرستان پاوه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرویز ایده پور در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله اظهار داشت: با آغاز ثبت نام ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستاها از هفته گذشته تاکنون خوشبختانه مورد استقبال مردم عزیز شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان پاوه افزود: در این خصوص برای بخش نوسود از  ۱۰ روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شورای روستایی تعداد ۵۰ نفر به عنوان داوطلب ششمین دوره شوراهای روستایی ثبت نام نموده که میزان استقبال نسبت به کرسی اصلی و علی البدل ۱۰۰ درصد بوده است.

وی گفت: برای بخش باینگان از ۱۴ روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شورای روستایی تعداد ۶۶ نفر به عنوان داوطلب ششمین دوره شوراهای روستایی ثبت نام نموده که میزان استقبال این بخش نیز نسبت به کرسی اصلی و علی البدل در ۶ روستا ۱۰۰ درصد و در ۶ روستا ۸۰ درصد و در دو روستا میر عبدلی زرین چیا و دودان ۱۲۰ درصد  بوده است.

ایده پور گفت: برای بخش مرکزی نیز تا این لحظه از ۱۱ روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شورای روستایی تعداد ۶۰ نفر به عنوان داوطلب ششمین دوره شوراهای روستایی ثبت نام نموده که میزان استقبال نسبت به کرسی اصلی و علی البدل در ۴ روستا ۱۰۰ درصد و در ۴ روستای دیگر ۸۰ درصد و در سه روستای باقی مانده ۱۲۰ درصد  بوده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات انتخابات شورای ششمین دوره ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۵۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امین درخشان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این انتخابات به شکل الکترونیکی و با حضور ۱۶۰ هنرمند برگزار شد.

وی بیان داشت: بر اساس دستورالعمل هنرمندانی که دارای رزومه هنری در بیست سال گذشته بودند، ثبت نام کردند و انتخابات روز گذشته به صورت آنلاین برگزار شد.

درخشان تصریح کرد: واجدین شرایط که شامل دانش آموختگان رشته‌های پنج گانه تئاتر که پس از فارغ التحصیلی کار حرفه‌ای کرده‌اند، نویسندگانی که سه اثر چاپ کرده، هنرمندان رشته‌های بازیگری و کارگردانی و هسته مرکزی گروه‌های نمایشی ثبت شده در دفتر استقرار گروه‌های نمایشی کشور و پیشکسوتان تئاتر که اقدام به ثبت نام در مجمع عمومی و کاندیدای هیأت مدیره انجمن کرده‌اند، پس از بررسی اسناد فعالیت اعلام شدند.

وی افزود: دراین انتخابات پنج نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر نیز به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

کد خبر 6098143

دیگر خبرها

  • اسامی ۲۲ حوزه برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخابات البرز نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • اسامی نامزد های مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • سرمایه گذاری در حوزه‌ گندم‌ به یک فرهنگ اقتصادی در کردستان تبدیل شود
  • ششمین دوره جشنواره فرهیختگان جوان
  • تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس صبح پنجشنبه به پایان می‌رسد
  • اطلاعیه|زمان تبلیغات انتخابات مجلس ۸ صبح فردا پایان می‌یابد
  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • راند دوم