Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، علی محمد مختاری به تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌های پایتخت اشاره کرد و گفت: «باتوجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغ آن به شهرداری تهران، همه بوستان‌ها و پارک‌های پایتخت به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود.»

این مدیر شهری اضافه کرد: «مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی پارک‌های پایتخت از روز گذشته به شهرداری تهران ابلاغ شد و بر اساس آن تمامی پارک‌ها تعطیل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران تصریح کرد: «بر اساس مصوبه پارک‌های محلی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و همچنین پارک‌های جنگلی تعطیل هستند و از شهروندان تهرانی نیز درخواست می‌کنیم در ارتباط با عدم ورود به پارک‌ها همراهی لازم را با شهرداری تهران و سازمان بوستان‌ها داشته باشند.»

کد خبر 594624 برچسب‌ها شهرداری تهران پایتخت مدیریت شهری بوستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری تهران پایتخت مدیریت شهری بوستان شهرداری تهران بوستان ها پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۵۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس قزوین در نوبت عصر تعطیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از تعطیلی تمام مدارس شهر قزوین در نوبت بعدازظهر برای شرکت دانش‌آموزان در آیین سنتی «پنجاه‌به‌در» خبر داد.

نقی سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از تعطیلی تمام مدارس شهر قزوین در نوبت بعدازظهر برای شرکت دانش‌آموزان در آئین سنتی «پنجاه‌به‌در» خبر داد و اظهار کرد: در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و مراکز پیش دبستانی به منظور حضور دانش‌آموزان و اولیا در مراسم سنتی پنجاه به‌در تعطیل است.

وی جلوگیری از ترافیک شهری در نوبت عصر روز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت را علت دیگر این تعطیلی اعلام کرد و افزود: حضور عوامل اجرایی در مدارس الزامی نیست.

کد خبر 751662

دیگر خبرها

  • توصیه رئیس پلیس پایتخت به ماموران در طرح نور
  • سگ گردانی در پارک‌ها و بوستان‌های کرج باید ممنوع شود
  • ورود موتورسیکلت به آزادراه‌ها ممنوع است
  • مدارس قزوین در نوبت عصر تعطیل شد
  • ماجرای چرایی ساخت مسجد در پارک‌های بزرگ شهر
  • نقدی بر حصار کشی و اسباب‌کشی درختان از پارک‌ها
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • علت حصارکشی در پارک لاله چیست؟ +عکس
  • پس‌لرزه‌های حصارکشی «لاله» در شورا
  • وعده چمران برای عدم قطع درختان پارک لاله