Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مرادناصری فرماندار نهاوند گفت:در ۱۵۰ روستای واجد شرایط در حوزه شهرستان نهاوند، ۷۷۰ نفر با تایید نهایی ثبت نامی رقابت می‌کنند و ۱۲ نفر در حال استعلام می‌باشند.

او افزود: روستاهای با سه کرسی تعداد ۱۳۸ روستا، و روستاهای ۵ کرسی تعداد ۱۲ می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرماندار نهاوند در خصوص آمار تفکیک شده بخش‌ها گفت: در بخش مرکزی، روستاهای با سه کرسی ۶۳ روستا و ۵ کرسی ۶ روستا، جمعا ۶۹ روستا با ۳۶۹ داوطلب در کارزار انتخابات شرکت نموده‌اند.

ناصری اظهارداشت: در بخش خزل، روستاهای با سه کرسی ۵۲روستا و ۵ کرسی ۲ روستا، جمعا ۵۴ روستا با ۲۵۹ داوطلب در کارزار انتخابات شرکت نموده‌اند.

او گفت: در بخش زرین‌دشت، روستاهای به سه کرسی ۱۳ روستا و ۵ کرسی ۲روستا، جمعا ۱۵ روستا با ۷۷ نفر داوطلب در کارزار انتخابات شرکت نموده‌اند.

فرماندارنهاوند افزود: در بخش گیان، روستاهای با سه کرسی۱۰ روستا و ۵ کرسی ۲ روستا، جمعا ۱۲ روستا با ۶۵ نفر داوطلب در کارزار انتخابات شرکت نموده‌ اند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شوراهای اسلامی انتخابات 1400 شهرستان نهاوند روستا و ۵ کرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۵۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حکمت داجیلری شامگاه یکشنبه در همایش شوراهای بخش خرم آباد ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس شوراها گفت: شورا به عنوان نماد خرد جمعی و نماد مردم سالاری دینی بوده و عامل وحدت و انسجام و عامل تحول و توسعه می‌تواند باشد.

وی افزود: تحولات بزرگی با وجود شوراها در روستاها و شهرهای ایجاد شده و شوراها بعنوان عصاره مردم و بازوی دولت به مردم خدمت می‌کنند.

نماینده عالی دولت در تنکابن اظهار داشت: انتظارما از شوراها این است که راضی به برنامه کوتاه مدت و برنامه‌های خرد نباشند بلکه با افق دید بلند و با نگاه توسعه پایدار در محلات خویش کار کنند.

وی ادامه داد: اگر نگاه ما در برنامه ریزی غرب مازندران، گردشگری است، این صنعت نیازمند زیرساخت بوده که یکی از آنها توسعه راه‌ها است در حالی که برخی روستاها حاضر نیستند معابر خود را تعریض کنند.

داجیلری تصریح کرد: نگاه توسعه محور شوراها بسیار می‌تواند کارساز باشد. این موضوع در نگاه مشاوران طرح هادی هم ضرورت دارد.

فرماندار تنکابن با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر جوانی جمعیت، خاطر نشان کرد؛ در بازنگری طرح هادی روستاها، کاهش اراضی مسکونی را داریم و این مسئله با تاکید رهبر انقلاب بر جوانی جمعیت منافات دارد.

کد خبر 6097693

دیگر خبرها

  • «فهرج»، کاندیدای بهترین روستاهای جهانی گردشگری
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • حال و هوای انتخاباتی در ۱۵ استان
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • صادق خان با کسب سومین دور شهرداری لندن رکوردشکنی کرد
  • نتایج فاجعه بار سوناک و محافظه کاران در انتخابات محلی انگلیس
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار