Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@13:33:30 GMT

پایان قدرت نمایی ۲ شرور مسلح در دلگان

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۵۸۶۲

پایان قدرت نمایی ۲ شرور مسلح در دلگان

۲ شرور مسلح که با تیراندازی به سمت منزلی در شهرستان "دلگان" باعث ایجاد رعب و وحشت عمومی شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  سردار "احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت شکایات مردمی مبنی بر انجام اقدامات شرورانه توسط افرادی در یکی از بخش های توابع شهرستان "دلگان" که با استفاده از سلاح گرم و تیراندازی به سمت منزل شهروندی باعث ایجاد رعب و وحشت شده و قدرت نمایی کرده بودند، بلافاصله شناسایی و دستگیری عاملان مسلح این اقدام، به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی استان و شهرستان "دلگان" قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی و رصد فعالیت مجرمانه متهمان، عاملان این اقدام را که ۲ شرور سابقه دار و مسلح بودند، شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه موفق به دستگیری آنها شده و در بازرسی از مخفیگاه شان یک قبضه کلت کمری کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه افراد شرور دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری و شرارت بودند، خاطر نشان کرد: امنیت مردم استان سیستان و بلوچستان خط قرمز پلیس است چنانچه فرد یا افرادی بخواهند با اقدامات مجرمانه و شرارت آمیز خود با هر هدفی امنیت و آرامش استان و مردم را بر هم زنند با برخورد قاطع و سخت پلیس و دستگاه قضائی روبه رو خواهند شد از مردم و هم استانی های عزیز می خواهیم، هرگونه موارد مشکوک و رفتار مجرمانه را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شرور مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۵۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های سپاه و ارتش از زمین و هوا کار ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان را انجام می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی