Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@23:14:36 GMT

خدمات مناسب برای میزبانی وب‌سایت شما چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۶۱۷۶

خدمات مناسب برای میزبانی وب‌سایت شما چیست؟

یکی از این موضوعات که همه ما بسیار شنیده‌ایم کلمات سرور، هاست، دامنه و ... است. ممکن است برای ما سؤال باشد که هر یک از این کلمات چه مفهومی دارند؟

با ما همراه باشید تا با مفهوم و کاربرد این کلمات آشنا شوید.

سرور چیست؟

اگر بخواهیم به بیان ساده بگوییم، سرور یک سیستم قدرتمند و همیشه در دسترس است و وظیفه آن خدمت‌رسانی به سیستم‌های دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه‌هایی که از سرور خدمات دریافت می‌کنند تحت عنوان کلاینت معرفی می‌شوند.

مثلاً تصور کنید شما به دنبال مطلبی در مورد یک موضوع هستید. به سراغ مرورگر خود می‌روید و آن مطلب را سرچ می‌کنید. در این حالت مرورگر شما (مثلاً chrome) به سراغ سرور خود رفته و مطالب مربوطه را به شما نمایش می‌دهد. وقتی شما روی یکی از نتایج کلیک می‌کنید، سایت مربوطه هم به سراغ سرور خود می‌رود و صفحه را برای نمایش به شما باز می‌کند.

بنابراین اهمیت سرور بسیار واضح و روشن است. اگر سرور مورد استفاده یک سایت قدرتمند نباشد نمی‌تواند خدمت مطلوبی به کاربر ارائه دهد.

سرورهای اختصاصی

سرور های اختصاصی برای وب‌سایت‌های بزرگ مناسب است و هزینه بالایی دارد. در سرور اختصاصی، یک سرور به کاربر اختصاص داده می‌شود و وب‌سایت کاربر تنها استفاده‌کننده از منابع آن سرور است. در سرورهای اختصاصی نگرانی‌ای از بابت کاهش سرعت و کاهش امنیت وجود ندارد. زیرا سرور فقط میزبان سایت شما است.

سرور مجازی چیست؟

در سرور مجازی یک سرور به چند بخش تقسیم می‌شود و می‌توان برای مقاصد مختلف از آن‌ها استفاده کرد. درواقع سرور مجازی بخشی از یک سرور اختصاصی است، به همین دلیل در اکثر اوقات هزینه خرید یک سرور مجازی از هزینه خرید یک سرور اختصاصی کمتر است.

کاربرد سرور مجازی چیست؟

اگر وب‌سایت پرمصرف دارید یا اینکه تعدادی سایت دارید که مصرف متوسطی دارند، سرورهای مجازی پیشنهاد مناسبی برای شما هستند. از سرورهای مجازی می‌توانید برای کنترل عملیات و یا بهبود عملکرد سیستم خود استفاده نمایید. این سرورها همچنین برای رمزنگاری اطلاعات هم کاربرد دارند. همچنین درصورتی‌که آی پی سرور خارج از کشور باشد، شما می‌توانید با کمک این سرورهای مجازی از خدمات سایت‌هایی که ایران را تحریم کرده‌اند هم استفاده نمایید.

انواع سرورهای مجازی

سرورهای مجازی برحسب سیستم‌عامل، مدل مجازی‌سازی و همچنین فنّاوری آن تقسیم‌بندی می‌شوند. سرورهای مجازی انواع متفاوتی دارند که ما در اینجا دو نمونه پرکاربرد آن یعنی سرور مجازی لینوکس و سرور مجازی ویندوز را برای شما تشریح می‌کنیم.

سرور مجازی لینوکس

اگر وب‌سایت شما ترافیک بالایی دارد می‌توانید از سرور مجازی لینوکس برای میزبانی آن استفاده نمایید. سرور مجاز لینوکس، سروری است که بر روی سیستم‌عامل لینوکس نصب می‌گردد. مزایای استفاده از سرور مجازی لینوکس، اطمینان بالا، هزینه پایین، امنیت بیشتر و آسانی استفاده و انعطاف‌پذیری آن است.

سرور مجازی ویندوز

شما با انتخاب سرور مجازی ویندوزی می‌توانید مدیریت بیشتری بر روی تنظیمات سرور خود داشته باشد. در این صورت می‌توانید بروز رسانی را به‌راحتی انجام دهید و درصورتی‌که از اجرای آن بر روی ویندوز راضی بودید، به‌روزرسانی را بر روی سرور خود انجام دهید. از مزایای دیگر سرور مجازی ویندوز، میزبانی ابری آن است. بنابراین شما می‌توانید از هرجایی به‌تمامی اطلاعات خود دسترسی داشته باشید و فایل‌های خود را مشاهده نمایید.

آرکام سرور میزبانی بی‌نظیر برای وب‌سایت شما

با توجه به مطالبی که بیان نمودیم، اهمیت سرور برای وب‌سایت‌ها بسیار مهم و حیاتی است، مخصوصا اگر کسب‌وکار مهمی داشته باشید. یکی از قابل‌اعتمادترین وب‌سایت‌ها برای خرید سرور اختصاصی، سرورهای مجازی‌هاست و ...، آرکام سرور است.

آرکام سرور به آدرس اینترنتی https://arcomserver.com/ سرویس‌های ثبت دامنه، میزبانی وب، میزبانی ایمیل و ... است.

تمامی سرورهای آرکام سرور هم ازلحاظ نرم‌افزاری وهم سخت‌افزاری از بالاترین فنّاوری بهره مند می‌باشند. بنابراین شما با آرکام سرور به همه آن چیزی که از سابت خود انتظار دارید می‌رسید.

چرا آرکام سرور

- اختصاص دادن منابع واقعی

آرکام سرور سرعت بالایی را به شما ارائه می‌دهد زیرا از فنّاوری روز دنیا بهره می‌برد و منابع سخت‌افزاری مناسبی را مورداستفاده قرار می‌دهد.

- مدیریت هزینه

آرکام سرور بالاترین خدمت را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد.

- پشتیبانی ۷۲۴

متخصصان آرکام سرور هفت روز هفته و به‌صورت ۲۴ ساعته همراه و پشتیبان شما هستند. این پشتیبانی از قبل از خرید همراه شما هست. شما می‌توانید با مشاوره متخصصان آموزش‌دیده آرکام، مناسب‌ترین خدمت آرکام را برای خود انتخاب نمایید.

خدمات دیگر آرکام سرور هاست

هاست یا هاستینگ فضایی است که در آن فایل‌ها و اطلاعات سایت شما بارگذاری می‌شود. هاست ها هم انواع مختلفی دارند که ما دو نمونه از آن را برای شما معرفی می‌کنیم. هاست اشتراکی و هاست وردپرس.

در هاست اشتراکی همان‌طور که از نام آن پیداست، چندین وب‌سایت (گاهی حتی هزار وب‌سایت) روی یک سرور مستقر هستند. این نوع هاست اقتصادی‌ترین روش است.

هاست وردپرس یک هاست لینوکس است که از وب‌سایت‌های وردپرس میزبانی می‌کند. قیمت هاست وردپرس از هاست اشتراکی بالاتر است. زیرا سرورهایی برای میزبانی این هاست ها استفاده می‌شوند که منابع و سخت‌افزارهای قدرتمندتری دارند.

ثبت دامنه

دامنه همان آدرس اینترنتی وب‌سایت است. آدرس دامنه بعد از www. قرار می‌گیرد. هرچقدر دامنه شما ساده‌تر و رندتر باشد بهتر است و کاربران بیشتری برای شما به همراه می‌آورد.  آرکام سرور درزمینهٔ ثبت دامنه با انواع پسوند دامنه (.com، ir و ... ) آماده خدمت‌رسانی به شما هست.

آرکام سرور این امکان را برای شما فراهم نموده است تا درصورتی‌که دامنه خود را به آرکام انتقال دهید تا یک سال دامنه شمارا به‌صورت رایگان تمدید می‌کند.

کلام آخر

آرکام سرور درزمینهٔ ارائه سرویس‌های ثبت دامنه، میزبانی وب، تجارت الکترونیک، میزبانی ایمیل، میزبانی اختصاصی، سرورهای مجازی و سرورهای اختصاصی مطابق با استانداردهای جهانی، آماده خدمت‌رسانی به شما است. بنابراین شما با آرکام سرور آنچه را که از وب‌سایت خود انتظار دارید درمی‌یابید.

۲۱۲۱

کد خبر 1504080

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سرور مجازی ویندوز سرورهای مجازی سرور اختصاصی وب سایت ها ثبت دامنه سرور خود سایت شما برای شما یک سرور بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۶۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: با خوردن این نوشیدنی هنگام خواب چربی بسوزانید (فیلم) دمنوش‌های مفیدی که به کاهش التهاب مفاصل و درد آن کمک می‌کند (فیلم) مواد غذایی موثر در کنترل استرس ناباروری (فیلم)

دیگر خبرها

  • بالابر هیدرولیکی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟
  • مناسب‌ترین میوه‌ها برای بیماران دیابتی
  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • بررسی علت ترک خوردن سیمان سفید و پودر سنگ چیست؟
  • رنگ‌های مناسب هر فصل رو بشناسیم (فیلم)
  • دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)