Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@11:00:58 GMT

41 باشگاه ورزشی متخلف دراستان ایلام پلمب شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۶۲۵۹

41 باشگاه ورزشی متخلف دراستان ایلام پلمب شدند

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: ۴۱ باشگاه ورزشی در استان بدلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شدند .

به گزارش برنا از ایلام ;مظفر علی شائی اظهار داشت: با ورود بیشتر شهرهای ایلام به وضعیت قرمز کرونا فعالیت بسیاری از صنف ها ممنوع شد و جامعه ورزشی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

او افزود: بر همین اساس با توجه به ضرورت اجرای دستورالعمل های ستاد کرونا برخی باشگاه ها در شهرستان های ایلام، بدره، دهلران، آبدانان، ملکشاهی، و مهران این تذکرات را جدی نگرفته و منجر به تعطیلی آنها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام یادآور شد: از این میزان پلمب سه مورد در شهر ایلام، ۱۱ مورد بدره، ۱۱ مورد دهلران، ۱۳ مورد آبدانان، یک مورد چرداول، یک مورد ملکشاهی و یک مورد مربوط به مهران است.

علی شائی یادآور شد: سالن های ورزشی، گیم نت، استخر، باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام، تکواندو و ورزش های رزمی از جمله اماکنی هستند که پلمب شدند.

وی با بیان اینکه بسیاری از باشگاه ها با وجود متضرر شدن همکاری لازم را داشتند، گفت: ما تابع تصمیمات ستاد ملی و استانی کرونا هستیم و در صورت ضرورت و وجود مصوبه اقدامات لازم را در این زمینه خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام تصریح کرد: هفته پیش با توجه به آخرین آیین نامه های وزارت بهداشت حوزه ورزش امکان فعالیت در چند رشته را داشت که بر اساس هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی ایلام به یک چارچوب مشخص در راستای فعالیت ها و رشته های ورزشی رسیدیم.

علی شائی گفت: مجوز باشگاه ها با توجه به شرایط و آیین نامه های بازگشایی است که در آن سه وضعیت قرمز، سبز و سفید ترسیم شده است و این وضعیت ها به تناسب شرایط هر استان متغییر و ممکن است رشته هایی که آزاد هستند ممنوع اعلام شوند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایلام تعطیلی باشگاه ورزشی 41 باشگاه باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۶۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان

اسماعیل کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان در شهر سنندج برگزار می‌شود.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در چهار رشته ورزشی به رقابت می‌پردازند، گفت: این مسابقات در رشته‌های ورزشی فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز و والیبال برگزار می‌شود.

وی افزود: در رشته‌های فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز دانش‌آموزان دختر و پسر شرکت دارند اما رقابت در رشته والیبال ویژه دختران دانش‌آموز مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان است.

کوهی خاطرنشان کرد: این دوره مسابقات ورزشی از تاریخ یازدهم الی چهاردهم اردیبهشت ماه به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان در سنندج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مسابقات تعداد ۲۸۵ نفر از دانش آموزان برگزیده مسابقات شهرستانی مدارس سمپاد حضور دارند، گفت: این مسابقات در چهار سالن ورزشی اوراز، شهید احمدپناه، استقلال و هنرستان تندرستی پسران به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: مسابقات فوتسال دختران برای اولین بار است بین دانش‌آموزان سمپاد کشور به صورت آزمایشی و در مدارس سمپاد استان کردستان برگزار خواهد شد.

کوهی افزود: برگزاری این دوره مسابقات ورزشی در مدارس استعداد درخشان سبب ایجاد شور و هیجان در بین دانش‌آموزان این مدارس شده است.

کد خبر 6088486

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان