Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خبرگزاری آریا- چند سالی است که با روی کار آمدن سامانه‌های هوشمند، شکل زندگی و انجام کارهای روزمره، دست‌خوش تغییرهای زیادی شده ­است. دیگر نیازی نیست که برای انجام فعالیت‌های بانکی در صف‌های طولانی باجه‌ها بایستید؛ از سوی دیگر برای خرید شارژ سیم کارت و یا خرید کالاهای دیجیتال و هر کالای دیگری، وقت زیادی گذاشته و به بازارهای شهر مراجعه کنید؛ چراکه امروزه همه این کارها را می‌توان با چند کلیک روی گوشی هوشمند به سادگی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوشمند شدن بسیاری از فعالیت‌های روزانه، باعث صرفه‌جویی در وقت و در نتیجه تردد کمتر در خیابان‌های شهر می‌شود که این دو موضوع در زندگی امروزه که مشکلات و دغدغه‌های زیادی را با خود به همراه دارد؛ موضوع بسیار مهمی به حساب می‌آیدیکی از اتفاقات خوب سفارش کالا و محصولات به صورت انلاین میباشد ک در زمینه ساز و لواز موسیقی فروشگاه اینترنتی نوامارکت این امکان را فراهم کرده است.

فروشگاه اینترنتی نوامارکت تخصصی ترین فروشگاه لوازم موسیقی میباشد که میتوانید سازهایی از جمله کاخن ، کالیمبا ، هنگ درام ، سازهای بادی ، پیانو ، پرکاشن ، کوزه ، کیف و کاور ، لوازم استودیو ، سازهای زهی و ...... از این مجموعه تهیه کنید.

فروش اقساطی ساز و لوازم موسیقی

متاسفانه به دلیل افزایش قیمت ساز و بالا رفتن قیمت های ارز نوامارکت تصمیم بر ان گرفت تا نسبت به فروش اقساطی کالا برای رفاه حال مشتریان اقدام کند.

شما میتوانید تمامی محصولات نوامارکت را به صورت اقساطی بدون نیاز به ضامن خریداری کنید.برای شرایط اقساطی کالا با فروشگاه نوامارکت در ارتباط باشید.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فروشگاه اینترنتی لوازم موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۶۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور + جدول

شرکت کرمان موتور از امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فروش اقساطی محصولات خود را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229588 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور + جدول
  • دستگیری کلاه‌بردار اینترنتی خریدار احشام در کرمانشاه
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • استقبال خانوار‌های استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • استقبال خانوارهای استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز