Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@12:35:21 GMT

تصویب فاز نخست طرح جامع حمل‌ونقل در دولت

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۶۶۳۶

تصویب فاز نخست طرح جامع حمل‌ونقل در دولت

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تدوین طرح جامع حمل‌ونقل در این وزارتخانه از تصویب فاز اول آن در دولت خبر داد و گفت: امیدواریم سریع‌تر وارد فاز اجرا شویم.

به گزارش مشرق، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز (دوشنبه ۲۳ فروردین) بعداز حضور در نشست کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگویی تلویزیونی در تشریح جزئیات این نشست اظهار داشت: در این جلسه ۲۸ سؤال نمایندگان مجلس در دستور کار قرار داشت که فقط سه سؤال آن مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح جامع حمل‌ونقل یکی از این سؤالات بود که اکنون در زمره تکالیف وزارت راه و شهرسازی قرار دارد، این طرح در سال‌های ۹۸ و ۹۹ در وزارت راه تهیه شده و با توجه به اینکه کشورمان از نظر سوق‌الجیشی و ژئوپلتیکی در چهار راه شرق و غرب قرار دارد نیازمند همکاری و تفاهم با کشورهای همسایه هستیم که در همین راستا تفاهم‌نامه‌هایی را با کشورهای همسایه منعقد کرده‌ایم تا اهداف این طرح را از جغرافیای کشورمان به جغرافیای منطقه‌ای سوق دهیم تا کارها به صورت ترانزیتی دنبال شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: فاز یک طرح جامع حمل و نقل هم‌اکنون در مرحله اجرا قراردارد ولی تلاش داریم از جابه‌جایی بار و حمل‌ونقل تکراری جلوگیری کنیم و عملاً ترکیبی از این کارها را دنبال می‌کنیم هرچند که سامانه یکپارچه سامد هم‌اکنون توسط وزارت راه اجرایی می‌شود ولی نیازمند است تا همه دستگاه‌ها برای هماهنگی بیشتر پای این کار آمده و نیازمند تصویب این موضوع در هیأت دولت و دستور رئیس جمهور در این زمینه هستیم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا وزارت راه و شهرسازی محمد اسلامی طرح جامع حمل ونقل طرح جامع حمل راه و شهرسازی حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم

وزیر صمت با بیان اینکه در تامین کشنده و اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم، گفت: متاسفانه با دو بهانه تامین مالی و نیاز فوری، به سمت خارجی‌ها می‌روند.

دریافت 5 MB

دیگر خبرها

  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در دولت سیزدهم ساخته شده است
  • فعالیت‌های پرورشی در مدارس تقویت خواهد شد
  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • تصویب طرح جامع اولین شهرک مسکونی دولتی فارس
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • فیلم/ وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند