Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@08:13:13 GMT

بازدید از پروژه احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س)

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۶۶۸۴

بازدید از پروژه احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س)

خبرگزاری آریا - محمدآقاجری" معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور و "محمودرضا مهرورز" بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌ها از آخرین وضعیت اجرایی پروژه احداث باغ راه حضرت فاطمه(س)بازدید میدانی به عمل آوردند.
به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، در این بازدید میدانی که به اتفاق صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی، سید مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران و دیگر مدیران حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران صورت پذیرفت، روند پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث باغ راه حضرت فاطمه(س) مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این بازدید همچنین گزارشی از سوابق و مشخصات طرح ، مشکلات و موانع اجرایی و نیز فعالیت های در حال اجرا به منظور تکمیل پروژه ارائه شد.
شرکت کنندگان در این بازدید میدانی در ادامه ضمن حضور در مزار شهدای گمنام منطقه، به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.
پروژه احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) به طول 9 کیلومتر در محدوده مناطق 17 و 18 شهرداری تهران، از جمله شاخص ترین پروژه های شهری با رویکرد توسعه عرصه ها و فضاهای عمومی بوده که فاز اول آن از سال گذشته در دستور کار سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز

رضا جاویدی اظهار کرد: تور شهروندی عمران و پیشرفت توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری این کلان‌شهر و باهدف آگاهی شهروندان از نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی بزرگ مقیاس برگزار می‌شود.

او افزود: نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت در سال جاری میزبان دانشجویان دانشگاه زند بود که مورد استقبال این قشر فرهیخته واقع شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز بیان کرد: خط ۳ مترو که از تقاطع بصیرت تا ایستگاه راه‌آهن در حال ساخت است و به‌نوعی توسعه غربی خط یک محسوب می‌شود، و دستگاه حفار تی‌بی‌ام مورد بازدید دانشجویان زند قرار گرفت.

جاویدی گفت: دانشجویان در رشته‌های مختلف در این بازدید‌ها با ترکیب دانش فنی و تخصصی در حوزه ساخت‌وساز، نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی و موانع پیش روی آن در ابعاد مختلف که به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند، آشنا می‌شوند.

او عنوان کرد: مدیریت شهری بستر‌های لازم را برای ارتباط با قشر تخصصی فراهم کرده است که این تور‌ها نیز با بهره‌گیری از فرصت‌های مختلف به‌ویژه در عرصه عمرانی می‌تواند راهگشای قشر دانشجویی باشد.

سخنگوی شهرداری شیراز اضافه کرد: تور‌های شهروندی عمران و پیشرفت با محوریت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز و همکاری بخش‌های مختلف شهرداری این کلان‌شهر برگزار می‌شود.
 
جاویدی گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این بازدید‌ها می‌توانند روزانه در تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ علاقه‌مندی خود را برای حضور اعلام و نام‌نویسی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه