Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین وطن‌دوست بعدازظهر امروز در جلسه کمیته رصد و پایش کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: تامین به موقع کالاهای اساسی و ضروری مردم و نیز جلوگیری از افزایش قیمت غیرمتعارف این کالاها باید در اولویت کاری ما قرار گیرد.

وی با بیان اینکه طرح ضیافت در ماه رمضان اجرا می‌شود، افزود:در راستای حفظ آرامش بازار و رفاه هم استانی‌های عزیز علی‌الخصوص اقشار آسیب‌پذیر اقلام اساسی از قبیل برنج خارجی، شکر، روغن نباتی و گوشت قرمز در بسته این طرح قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل بیان داشت: میزان سهمیه اختصاصی برای استان اردبیل معین شده که برنج خارجی ۵۵۰ تن که قیمت برنج هندی ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و برنج تایلندی به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است.

وی ادامه داد: همچنین شکر خانواری به میزان ۴۲۰ تن به قیمت ۸ هزار و ۷۰۰ تومان و گوشت قرمز منجمد به میزان ۴۲ هزار تن به قیمت ۸۰ هزار تومان تعیین شده است.

وطن‌دوست بیان کرد: مردم در تأمین کالاهای اساسی در ماه رمضان مشکلی نخواهند داشت و سهمیه اختصاصی استان بر اساس سرانه جمعیت بین شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت کالاهای اساسی هیچ گونه افزایش ندارد، تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان در عرضه برخی کالاها تخفیف ۵ الی ۱۵ درصدی روی کالاها درج می‌شود و این طرح از ۱۸ فروردین سال‌جاری شروع شده و تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل به تشدید نظارت و کنترل بازرسی توسط عوامل اجرایی تاکید کرد و ادامه داد: میزان کشتار و توزیع مرغ در طول ایام هفته به طور هفتگی توسط سازمان‌های صنعت معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی استان جهت ارایه گزارش به استاندار و معاون امور اقتصادی و اطلاع‌رسانی به مردم به دفتر هماهنگی امور اقتصادی ارسال و اعلام می‌شود.

وی گفت: طرح «روستا بازار» توسط سازمان تعاون روستایی استان با هدف تامین و توزیع به موقع کالاهای اساسی مردم به‌ویژه قشر آسیب‌پذیر با رعایت فواصل اجتماعی و سایر نکات و پروتکل‌های بهداشتی تقویت و توسعه خواهد یافت.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه رمضان کالاهای اساسی اردبیل افزایش قیمت کالاهای اساسی امور اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۶۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت: از سال گذشته نهضت تامین و توزیع وسایل کمک توانبخشی اولویت دار شامل ویلچر، تشک مواج و سمعک به تعداد 4 هزار مورد بین معلولان دهک یک تا 7 که دارای معلولیت تایید شده در کمیسیون پزشکی تشخیص معلولیت بهزیستی بودند توزیع شد.

شیخانی با بیان اینکه این اقلام براساس نیاز سنجی صورت گرفته و با توجه به اینکه بیشترین نیاز معلولان اعلام شده بود در اولویت بوده، افزود: پارسال حدود 8 میلیارد تومان تامین اعتبار دراین خصوص انجام شده که امسال پیش بینی می شود این مبلغ حدود 8 تا 10 میلیارد تومان باشد.

وی گفت: افرادی که تاکنون  وسایل کمک توانبخشی را دریافت نکرده اند و  جامانده اند برای  دریافت این اقلام می توانند با مراجعه به ادارات شهرستانها درخواست خودشان را مطرح و در صورت تایید کمیسیون و یا کارشناس مربوطه این اقلام را دریافت کنند.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت:  سال گذشته در مرحله اول برای این سه نوع اقلام توانبخشی  و امسال هم در صورت تامین اعتبار  برای تمام وسایل توانبخشی همچون وسایل کمک بینایی، کمک شنوایی، قطعات کاشت حلزون ، واکر ، کالسکه CP  برای معلولان برنامه ریزی شده است .

دیگر خبرها

  • انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود
  • تامین ارز برای واردات کالا‌های اساسی، صنایع و خدمات از ۴.۸ میلیارد دلار گذشت
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • تامین گوشت گرم در استان یزد
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار