Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در هفته بیستم  لیگ آزادگان، ۹ تیم رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

مس کرمان - شهرداری آستارا

در مهم‌ترین بازی این هفته، ۲ تیم شهرداری آستارا و مس کرمان به مصاف هم می‌روند.

مس کرمان که هدایت آن را رضا مهاجری بر عهده دارد، در این فصل از رقابت‌های لیگ آزادگان عملکرد فوق العاده‌ای داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی‌ها سومین خط حمله برتر لیگ آزادگان را در اختیار دارند و از شانس خوبی برای صعود به لیگ برتر برخوردار هستند.

این تیم این هفته، مقابل شهرداری آستارا قرار می‌گیرد که جزء مدعیان صعود است.‌ می‌توان پیش بینی کرد بازی جذابی را با توجه به شرایط جدول شاهد باشیم.

شاگردان مهاجری هفته گذشته موفق شدند با نتیجه یک بر صفر شاهین شهرداری بوشهر را شکست دهند و به صدرنشینی خود تداوم ببخشند.

مس کرمان با ۱۹ بازی و ۳۵ امتیاز، صدرنشین بی رقیب لیگ آزادگان است و می‌تواند به روند خوب خود ادامه دهد.

در طرف مقابل، شهرداری آستارا حضور دارد که چند هفته‌ای برنده شدن را فراموش کرده است.

این تیم بعد از روی کار آمدن یاسین سزاوار، نتوانسته مثل قبل نتیجه بگیرد. شهرداری آستارا که قهرمان نیم فصل اول لیگ آزادگان شده بود، بعد از ۲ شکست پی در پی قافیه را به سایر مدعیان باخت و از صدر جدول فاصله گرفت.

شهرداری آستارا این هفته، آزمون سختی را مقابل مس دارد و اگر بتواند از این آزمون سر بلند بیرون بیاید، می‌توان گفت از حاشیه دور شده است.

این تیم هفته گذشته و با نتیجه ۳ بر یک مقابل فجر تن به شکست داد. شهرداری آستارا برای جا نماندن از دیگر مدعیان، محکوم است تا از مس امتیاز بگیرد، اتفاقی که سخت، اما شدنی خواهد بود.

شهرداری آستارا با انجام ۱۹ بازی و کسب ۳۱ امتیاز، در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد.

استقلال خوزستان - چوکای تالش

در دیگر مسابقه‌ این هفته، تیم‌های استقلال خوزستان و چوکای تالش به مصاف یکدیگر می‌روند.

شرایط استقلال خوزستان و چوکای تالش، تفاوت زیادی با یکدیگر دارد. استقلال خوزستان که سکان داری آن را امیر خلیفه اصل بر عهده دارد، به تیمی در قامت مدعیان صعود به لیگ برتر تبدیل شده است.

این تیم، هفته گذشته مقابل خوشه طلایی به نتیجه‌ای بهتر از تساوی نرسید تا اختلاف خود را با صدر جدول به ۴ امتیاز برساند.

استقلال خوزستان در این هفته، مقابل شاگردان علی لطیفی در چوکای تالش قرار می‌گیرد و امید است بتواند دست پر زمین مسابقه را ترک کند. شاگردان امیر خلیفه اصل با ۳۱ امتیاز، در رده سوم قرار دارند.

در سوی مقابل چوکای تالش قرار دارد که روز‌های خوبی را سپری نمی‌کند.

هدایت این تیم بر عهده علی لطیفی است. چوکا هفته گذشته نتوانست مقابل ملوان به پیروزی برسد تا کماکان خود را در رده‌های پایین جدول نگه دارد.

آن‌ها امیدوار هستند در ادامه بتوانند نتایج بهتری بگیرند تا بیشتر از این خطر سقوط را حس نکنند. چوکا با ۱۹ امتیاز، در رده شانزدهم جدول قرار دارد.

فجر سپاسی - نود ارومیه

در دیگر مسابقه، ۲ تیم فجر سپاسی و نود ارومیه مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

فجر سپاسی در اویل فصل نتایج خوبی کسب نکرد، اما رفته رفته به ثبات رسید و توانست نتایج قابل قبولی کسب کند. این تیم هفته گذشته توانست برد بزرگ و ارزشمندی را مقابل شهرداری آستارا به دست بیاورد.

با این برد، شاگردان محسن عاشوری در فجر به ۴ امتیازی صدر جدول رسیدند.

فجر سپاسی امیدوار است که مس کرمان در بازی‌های پیش روی خود امتیاز از دست بدهد تا بتواند جای این تیم را در صدر جدول بگیرد. فجری‌ها با انجام ۱۹ بازی و کسب ۳۱ امتیاز، در رده دوم جدول رده بندی لیگ آزادگان قرار دارند.

نود ارومیه وضعیت مشابهی با چوکای تالش دارد. این تیم برای سقوط نکردن می‌جنگد و سعی دارد با کسب امتیازات لازم، خود را در لیگ آزادگان نگه دارد.

نود ارومیه ۱۷ امتیازی است و در رده هفدهم جدول قرار دارد.

هوادار تهران - قشقایی شیراز

دیگر تیم مدعی یعنی هوادار، این هفته پذیرای قشقایی شیراز است.

شاگردان رضا عنایتی در تیم هوادار، هفته گذشته با بردی سخت مقابل استقلال ملاثانی، توانستند حاشیه امنی برای خود ایجاد کنند.

این تیم با کسب این پیروزی، به ۵ امتیازی صدر جدول رسید تا امیدوارانه‌تر به مصاف سایر رقبا برود.

هوادار این فرصت را دارد تا با پیروزی مقابل قشقایی، نیم نگاهی به صدر جدول داشته و منتظر لغزش مس کرمان باشد. شاگردان عنایتی با ۳۰ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند.

برنامه بازی‌های هفته بیستم لیگ آزادگان به شرح زیر است:

ﺳﻪشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

ملوان - رایکای بابل

قشقایی شیراز - هوادار

مس کرمان - شهرداری آستارا

نود ارومیه - فجر سپاسی

بادران تهران - آرمان گهر

خوشه طلایی ساوه - شاهین شهرداری ‌بوشهر

چوکای تالش - استقلال خوزستان

ساعت ۱۶:۴۵

پارس جنوبی جم - گل ریحان البرز

استقلال ملاثانی- خیبر خرم‌آباد

ساعت ۱۷:۰۰

بیشتر بخوانید

شکست بد موقع شهرداری آستارا/ مس کرمان صدرنشین باقی ماند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ دسته اول فوتبال ایران اخبار ورزشی آزادگان استقلال خوزستان شهرداری آستارا لیگ آزادگان هفته گذشته چوکای تالش نود ارومیه فجر سپاسی صدر جدول مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس ۱ (۳) - چادرملو ۱ (۵): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است

به گزارش جام جم آنلاین، در یکی از بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز تیم‌های مس کرمان و چادرملو اردکان به میزبانی نارنجی‌پوشان به مصاف هم رفتند که این بازی بسیار هیجان‌انگیز دنبال شد و در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده برنده آن بود.

این بازی تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، اما ناگهان همه چیز تغییر کرد و جذابیت آن بالا رفت. در دقیقه ۸۳ روی ضربه پنالتی‌ای که نصیب مس کرمان شده بود، علی وزیری‌پناه موفق شد دروازه حریف را باز کند. در شرایطی که همگان انتظار سوت پایان و برد مس کرمان را می‌کشیدند، حملات آخر چادرملو به گل ختم شد. در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافی نیمه دوم ابراهیم رضازاده توانست گل تساوی را بزند و بازی را به ۱۲۰ دقیقه ببرد.

در وقت‌های اضافی دو تیم بسیار محتاط عمل کردند و در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده شد. در ضربات پنالتی شاگردان سعید اخباری با نتیجه ۵ بر ۴ بر تیم تحت هدایت اکبر محمدی غلبه کردند و جواز حضور در ۸ تیم برتر را به دست آوردند.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • شکست اسرائیل در عملیات وعده صادق جبران‌ناپذیر است
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • مس ۱ (۳) - چادرملو ۱ (۵): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی