Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، غلامرضا حسن پور رییس بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور افزود: طبق اعلام وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی قرار است در مرحله نخست، مشمولان سهام عدالت و یارانه معیشتی این کارت را دریافت کنند. به گفته وی همچنین قرار است این خرید صرفا ازطریق فروشگاههای زنجیره ای صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بسیج اصناف ضمن مخالفت با این طرح گفت: الزام مردم به خرید از فروشگاه های زنجیره ای یک تبعیض آشکار است، وی تاکید کرد: با توجه به اعلام مسئولان بهداشتی کشور در خصوص آغاز موج چهارم کرونا و سرعت انتقال این بیماری ، این انحصار باید لغو شود تا مردم بتوانند بدون حضور درصف، کالاهای مورد نیاز خود را از نزدیک ترین واحد صنفی محل زندگی خود خریداری نمایند.

وی معتقد است: واحدهای صنفی بویژه کاسبان امین که درتمام شهرها و روستاها به صورت مویرگی مشغول به خدمت رسانی هستند و درآغاز شیوع کرونا اثبات کردند که وجودشان بسیارموثرو راهگشاست، دراین طرح نادیده گرفته شده‌اند.

رییس بسیج اصناف کشور اعلام کرد: انتظار میرود دولت محترم اجرای این کار پسندیده را با مشارکت همه اصناف انجام دهد تا دریک رقابت سالم و براساس مشتری مداری مردم مکان خرید خود را انتخاب نموده و سایر واحد های صنفی نیز از مزایای این طرح بهره مند شوند.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: سهام عدالت رفاه اجتماعی اصناف فروشگاه های زنجیره ای غلامرضا حسن پور مسئول بسیج اصناف بسیج اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۷۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع بذرپاش از وعده ۴ میلیون مسکن رئیسی

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری دانشجو، "مهرداد بذرپاش" وزیر راه و شهرسازی روز گذشته (دوشنبه) در دومین روز همایش گروه‌های جهادی و مردمی ضمن تقدیر از بسیجیان فعال، اقدامات امام راحل را در به خروش آوردن مردم و پیروزی انقلاب اسلامی ستود و گفت: به خروش آوردن مردم، طرز تفکر متفاوت و داشتن روحیه رهبری اجتماعی می‌خواهد که امام راحل این ویژگی ارزنده را داشت.     

وی، یکی از اهداف تشکیل بسیج سازندگی را ترغیب مردم و آوردن آنها به صحنه‌های مختلف اجتماعی عنوان کرد و گفت: شما بسیجیان می‌توانید با روحیه خود به وزارت راه و شهرسازی در ترغیب مردم به نوسازی مسکن کمک کنید.

بذرپاش گفت: کارهای زیادی در کشور در حال انجام است اما به نظر می‌رسد رضایت بخش نیست زیرا فناوری که باید استفاده شود به کار نمی‌رود و گروه‌های جهادی می‌توانند در سرعت دادن به این اقدامات نقش موثری داشته باشند.     

وی از توسعه چشمگیر چند درصدی ساخت مسکن و ساختمان نسبت به ۸-۹ سال گذشته خبر داد.

در حاشیه نخستین گردهمایی گروه‌های مردمی و جهادی (بازآفرینی شهری، مسکن و راه روستایی) با مشارکت بسیج مستضعفین، تفاهمنامه همکاری میان "مهرداد بذرپاش" و سردار "سلیمانی" فرمانده بسیج مستضعفین کشور امضا شد.

جزئیات این خبر را میتوان در ویدیوی منتشر شده در این گزارش مشاهده کرد. 

دیگر خبرها

  • بیش‌ترین تخلفات صنوف کاشان چیست؟
  • بخشنامه جدید وزارت صمت برای طلافروشان
  • تبعیض در اخذ تسهیلات بانکی بین مردم و کارمندان بانک‌/ تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک‌ها از خرداد به‌روزرسانی نشده است
  • مهر وموم واحد‌های صنفی در خیابان قلمستان
  • بهترین فروشگاه اینترنتی کالای دیجیتال 1403
  • مردم هیچ علاقه‌ای به نگهداری ریال ندارند | فعالان اقتصادی هم پول ملی را خسارت می‌دانند!
  • کد تخفیف اکالا؛ خرید ارزان با ارسال رایگان
  • مردم هیچ علاقه‌ای به نگهداری ریال ندارند | فعالان اقتصادی هم پول ملی را خسارت می‌بینند و می‌دانند!
  • خرید ویپ و پادهای اورجینال از برند ووپو VOOPOO در فروشگاه ویپ ایران
  • دفاع بذرپاش از وعده ۴ میلیون مسکن رئیسی