Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@11:34:25 GMT

برگزیدگان دهمین جشنواره ملی سعدی معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۷۴۱۳

برگزیدگان دهمین جشنواره ملی سعدی معرفی شدند

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، دهمین دوره جشنواره ی ملی سعدی با معرفی نفرات برتر، چهره ماندگار و پدیده جشنواره در تهران به کار خود خاتمه داد.

دکتر فریبا علومی یزدی، رئیس دهمین جشنواره سعدی گفت: دهمین جشنواره سعدی برای همگرایی صنفی مجریان و سخنوران، حرکتی برای یکی شدن، ارتقا و پیشرفت سخن و سخنوری، کشف استعدادهای جوانان، اتحاد و انسجام مجریان و سخنوران، رقابتی سالم در فضایی کاملا علمی و آموزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخن گفتن یک نیاز است

خوب سخن گفتن یک فن است

زیبا سخن گفتن یک هنر است

بیاییم با هنر خود جهان بیاراییم و نقش صلح بزنیم

وی در ادامه افزود: دهمین جشنواره سعدی (جشنواره مجریان وسخنوران) تمرینی برای یکی شدن برای انتقال تجربیات، تبادل ارا و نظریات و تضارب اندیشه ها، ترغیب و تشویق نوجوانان و جوانان به سوی پیشرفت در حوزه سخنوری و تمام آنچه را که باید بدانید در خصوص چگونه خوب سخن بگوییم و چگونه سخن خوب بگوییم.

آشنایی با انواع سبک‌ها و قالب‌های اجرای صحنه‌ای و تلاش برای سخنور انگیزشی شدن

براساس بیانیه پایانی هیات داوران جشنواره سعدی برگزیدگان دهمین دوره نیز معرفی شدند و چکاوک زرین چهره ی ماندگار سخنوری کشور به دکتر فریبا علومی یزدی تعلق گرفت. در بخش مجریان و سخنوران نیز آرش رضوانی بعنوان مجری برتر سال حائز مقام اول شد و میکروفون طلایی گرفت.

فائزه فتاحی  به عنوان مقام  دوم  بخش ده مجری برتر دهمین جشنواره  مجریان و سخنوران ایران  حایز چکاوک سیمین  و مدال میکروفن طلایی و دیپلم افتخار  ده مجری برتر شد و فاطمه حجت به عنوان مقام سوم بخش ده مجری برتر دهمین جشنواره  مجریان و سخنوران ایران حایز چکاوک مسین و میکروفن طلایی و دیپلم افتخار ده مجری برتر شد.

هیات محترم داوران همچنین به اتفاق آرا مدالیون میکروفن طلایی پدیده اجرا در دهمین جشنواره مجریان و سخنوران ایران را به سرکار خانم مائده رعنا اهدا  کرد.

همچنین در بخش ۲۰ مجری برتر نیز احمد نارویی به عنوان مقام اول  بخش بیست مجری برتر دهمین جشنواره مجریان و سخنوران ایران،  حائز مدالیون میکروفن طلایی و دیپلم افتخار بیست مجری برتر سال شد.

ستایش یزدان پناه به عنوان مقام دوم  بخش بیست مجری برتر دهمین جشنواره  مجریان و سخنوران ایران حائز مدالیون میکروفن طلایی و چکاوک  مسین و دیپلم افتخار بیست مجری برتر شد.

فاطمه صفری به عنوان مقام سوم بخش بیست مجری برتر دهمین جشنواره  مجریان و سخنوران ایران حائز مدالیون میکروفن طلایی و دیپلم افتخار بیست مجری برتر شد.

با رای مستقیم هیئت داوران از بین مجریان رقابت کننده در بخش نومجریان در بین مجریان صحنه حاضر در دهمین جشنواره  مجریان و سخنوران ایران، افراد زیر به عنوان  مقام اول تا سوم معرفی شدند و به شرح ذیل جوایز خود را دریافت می‌نمایند.

مدالیون میکروفون طلایی و لوح تقدیر  برای کسب مقام اول به  الهام بامدادی  اعطا می گردد.

لوح تقدیر برای کسب مقام دوم  به مرضیه مرادپور رشیدی اعطا می گردد.

لوح تقدیر برای کسب مقام سوم به اسما خدادادی اعطا می گردد.

در بخش مجریان جوان: نشان چکاوک مسین و مدالیون میکروفن طالیی و لوح تقدیر برای کسب مقام اول بخش مجریان جوان به ستایش یزدان پناه تعلق می گیرد. لوح تقدیر و میکروفن طالیی به خانم مبینا مرادی برای کسب مقام دوم بخش مجریان جوان تعلق می گیرد. لوح تقدیر و میکروفن طالیی به خانم رویا شهسواری برای کسب مقام سوم بخش مجریان جوان تعلق می گیرد. بخش مجریان نونهال خردسال: مدال میکروفون طالیی و لوح تقدیر برای کسب مقام اول به فاطمه زهرا رضایی حیدری اعطا می گردد. مدال میکروفون طالیی و لوح تقدیر مقام دوم به مریم سهرابی اعطا گردید. مدال میکروفون طالیی و لوح تقدیر مقام سوم به تیانا اکبری اعطا گردید.

در بخش سخنوران: با رای مستقیم هیئت داوران از بین سخنوران رقابت کننده در جشنواره سعدی افراد ذیل به عنوان مقام اول تا سوم معرفی می گردند.

مقام اول بخش سخنوری دهمین جشنواره سعدی محسن کاهنی حایز دریافت نشان سخنور برتر و لوح تقدیر سخنور برتر می گردد. مقام دوم بخش سخنوری دهمین جشنواره سعدی، علی اصغر ارشاد حایز دریافت نشان سخنور برتر و لوح تقدیر سخنور برتر می گردد. مقام سوم بخش سخنوری دهمین جشنواره سعدی کیوان شریفات حایز دریافت نشان سخنور برتر و لوح تقدیر سخنور برتر می گردد.

لازم به ذکر است دکتر فریبا علومی یزدی، دکتر علیمحمد بیدارمغز، دکتر مهدی آقابیگی و دکتر مرتضی ایمانی اعضای هیئت داوران بودند و سیدعلی بلادیان به عنوان دبیر کمیته داوران و خانم گلبهار امانی به عنوان دبیر کمیته اجرایی در جشنواره نقش آفرینی کردند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5187569

منبع: مهر

کلیدواژه: چهره ماندگار کسب و کار مجری تلویزیون کسب و کار گروه خودروسازی سایپا کولر گازی کسب و کارهای اینترنتی پرداخت الکترونیک شرکت آسیاتک فرصت شغلی اینترنت پرسرعت صنعت چرم دیسک کمر ساعت هوشمند پلاستیک روسیه لوح تقدیر برای کسب مقام عنوان مقام مقام سوم بخش مجری برتر شد بخش مجری مقام دوم مقام اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم

مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز گفت: در اردیبهشت سال جاری نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان توسط بنیاد البرز به ۶۲ نفر اهدا می‌شود.

حیدر ارشدی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در توضیح جایزه البرز ملقب به نوبل ایرانی گفت:  بنیاد فرهنگی البرز یک بنیاد مقوفه‌ای است که بیش از ۶۰ سال پیش توسط زنده یاد حسین علی البرز تاسیس شده که با وقف همه‌ی اموالش به این بنیاد پایه‌گذار قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است در طول بیش از ۶ دهه که از عمر این جایزه می‌گذرد بیش از ۶ هزار نفر از برترین‌های علمی کشور را شناسایی و مورد حمایت خود قرار داده است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز افزود: ماموریت این بنیاد اهدای جایزه البرز است که همه ساله به نخبگان علمی کشور شامل دانش‌آموزان، دانشجویان، مخترعان و فناوران کشور اهدا می‌شود و سالانه در دو مراسم همایش ملی نخبگالتی و همایش ملی دانش آموزی اهدا شده که در اردیبهشت هر سال به منتخبان داده می‌شود. در مراسم سال جاری نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان توسط این بنیاد موقوفه به ۶۲ نفر اهدا می‎شود و همین اتفاق را در آبان ماه سال جاری برای دانش آموزان برتر در دستور کار داریم.

وی با ذکر حوزه‌های تحت حمایت جایزه البزر ادامه داد: در بخش همایش ملی نخبگانی جایزه البرز که به نوبل ایرانی معروف است؛ به نخبگان در حوزه‌های علوم پزشکی، علوم فنی و مهندسی، علم انسانی و علوم پایه اهدا می‌شود. 

گفتنی است دلیل نامگذاری جایزه البرز به نوبل ایرانی به دلیل تعدد حوزه‌های تحت پوشش این جایزه است.

ارشدی با اشاره به نحوه امتیاز آوری متقاضیان این جایزه گفت: فراخوان جایزه البرز هر ساله توسط بنیاد البزر در سایت منتشر می‌شود و دانشجویان با مراجعه به سایت می‌توانند ثبت نام کنند. همچنین  شیوه‌ نامه دانشجویان در آن پایگاه منتشر می‌شود. علاوه بر فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی که به عنوان سرفصل‌ انتخاب شده، معدل دانشجویان، آثار تالیفی، المپیاد‌ها و گواهی‌های علمی از جمله شاخه‌های امتیاز آوری است که درج می‌شود و توسط هیات انتخاب جایزه البرز که متشکل از اعضای هیات علمی دانشگاه‌های تهران است بررسی شده و نفرات برتر موفق به کسب این جایزه می‌شود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی