Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: کاهش حضور کارکنان باعث افزایش مراجعات مردمی شده و نقش موثری در مقابله با کرونا ندارد. - اخبار استانها -

شکراله سلمان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: کرونا در حال شیوع با سرعت بالا است و این کنترل این بیماری را سخت می‌کند.

وی افزود: دورکاری کارکنان و کاهش حضور پرسنل نقش موثری در کنترل کرونا نداشته و این باعث شده ارباب رجوع بیشتری مراجعه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منفی شدن تست کرونا و دومین تمرین نخستین حریف پرسپولیس در هندوضعیت کرونایی الیگودرز رو به سیاهی؛ بخش اطفال بیمارستان شهید ولیان منتقل شدکرونا همچنان در خراسان جنوبی جولان می دهد/ شناسایی 115 بیمار جدید کرونایی

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان داشت: در جنوب غرب استان خوزستان تنها یک نسخه علاج بخش وجود دارد و آن هم تعطیلی کامل منطقه و قرنطینه سخت به مدت دو هفته است.

وی بیان داشت: چاره‌ای نداریم جز اینکه ادارات را کامل تعطیل کنیم و اگر تعطیلی کامل صورت نگیرد نمی‌توانیم کرونا را کنترل کنیم.

سلمان‌زاده با انتقاد از مسئولان اجرایی شهرهای آبادان و خرمشهر گفت: دستورات ستاد کرونا کامل در این شهرها اجرایی نمی‌شود و با این روند واقعا امیدی به کنترل کرونا نیست و محدودیت اعمال شده ضمانت اجرایی ندارد.

انتهای پیام/341/ح

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۷۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس آبادان نواخته شد

صبح امروز زنگ سپاس معلم، گرامی داشت روز معلم با حضور جمعی از مسئولان، فرهنگیان و دانش آموزان در مدارس آبادان نواخته شد

حجت الاسلام والمسلمین غبیشاوی امام جمعه آبادان با حضور در مراسم زنگ استانی سپاس معلم در دبیرستان حضرت معصومه آبادان بر اهمیت قدرشناسی زحمات و تلاش معلمان توسط همه افراد جامعه تاکید کرد

حجت الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه علم‌اندوزی انسان را از غرور و خودپسندی دور می‌کند افزود: معلمان سمبل آموزش و علم‌اندوزی هستند و ما باید تلاش معلمان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم. 

در این مراسم همچنین از بانوان معلم با اهدای شاخه گل تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کاهش فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شیراز
  • زنگ سپاس معلم در مدارس آبادان نواخته شد
  • دستگاه های اجرایی البرز به حالت آماده باش درآمدند
  • راه‌های کنترل قند خون صبحگاهی در افراد دیابتی
  • بخشنامه ممنوعیت دریافت هر نوع هدیه توسط کارکنان دولت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد
  • فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان تسریع شد
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • فشار خون بالا را این گونه کنترل کنید
  • مسئله مردم نرخ رشد نقدینگی نیست، مردم تورم را می‌بینند