Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرماندار تهران و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا گفت :اماکن تجاری در صورت عدم رعایت دستور العمل های  ستاد کرونا پلمپ می شوند .
عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران و فرمانده قرار گاه عملیات ستاد مبارزه با کرونا ی کلانشهر تهران گفت : در شرایط فعلی با افرادی که سلامت مردم را به خطر می اندازند برخورد قانونی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران ، عیسی فرهادی فرمانده قرارگاه عملیات مقابله با کرونا ضمن هشدار به شهروندان نسبت به افزایش شیوع کرونا در کلانشهر تهران اظهار داشت شهروندان دستورالعمل های  ستاد مدیریت و کنترل کرونا را جدی بگیرند و در این شرایط عادی نگاری کرونا بسیار خطر ناک است ، پاساژها ، مجتمع های تجاری و رستوران ها که  مصوبات ستاد کرونا را رعایت نکند در صورت عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا ضمن برخورد قانونی  با واحدهای متخلف ، واحد صنفی مورد نظر پلمپ وبه مراجع قضایی معرفی خواهد شد.
فرماندار تهران با اشاره به اهمیت و رعایت پروتکل های بهداشتی در کنترل و مقابله با این بیماری از همکاری کسبه ، اصناف ، و بازاریان شهر تهران در این شرایط سخت نسبت به تعطیلی واحدهای صنفی خود اقدام و با ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا همکاری دارند تقدیر و تشکر نموده و بیان کرد با همکاری و تعامل اصناف و شهروندان شریف در جهت اجرای محدودیت های اعمال شده و رعایت این محدودیت ها شاهد کاهش  و ریشه کن شدن کامل این ویروس منحوس باشیم.ان شا الله

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرهادی ستاد کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۷۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان

روسای جمهور تاجیکستان و روسیه در تماس تلفنی به رایزنی درباره روابط دوجانبه و همکاری برای مقابله با تهدیدهای مشترک پرداختند.

به گزارش ایسنا، «امامعلی رحمان» رییس‌جمهور تاجیکستان و «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در تماسی تلفنی به تبادل نظر درباره همکاری میان دو کشور و مقابله با تهدید تروریسم و مهاجرت پرداختند.

در بیانیه کرملین آمده است رؤسای‌جمهور درباره برخی مسائل مربوط به روابط دوجانبه گفتگوی سازنده‌ای داشتند، از جمله درباره همکاری در مبارزه با تهدید تروریسم و مهاجرت.

به گفته کرملین، در این باره توافق شد که سازوکارهای تعامل میان وزارتخانه‌ها و ادارات مربوطه در دو کشور بهبود یابد.

این دو تن همچنین اظهار کردند تلاش‌های شدت‌یافته برخی جریانات برای تشدید تصنعی تنش‌ها بر سر مسئله نیروهای کاری مهاجر، خنثی خواهد شد و این مسائل نمی‌توانند به روابط دوستانه میان دو کشور آسیبی وارد کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دلیل عجیب و غریب تعطیلی یک تالار در خرم‌آباد
  • تالار افلاک خرم‌آباد به دلیل تیراندازی‌های غیرمجاز در عروسی‌ها پلمپ شد
  • شهروندان از تردد و توقف در حریم رودخانه ها خودداری کنند
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • حریق بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم (ع) شفت + فیلم