Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@21:25:36 GMT

جسد مرد قزوینی در گودال آسانسور پیدا شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۷۵۸۳

جسد مرد قزوینی در گودال آسانسور پیدا شد

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان البرز از حادثه سقوط مرد 57 ساله به گودال آسانسور و مرگ وی خبر داد.

سرهنگ بهرام منصوری اظهار کرد: روز گذشته یکشنبه ۲۲ فروردین در پی دریافت خبری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه سقوط به گودال آسانسور در یکی از مناطق شهرستان البرز بلافاصله مأموران کلانتری ۱۲ البرز به همراه واحدهای امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل مشخص شد، فردی به‌دلیل نامعلوم از طبقه دوم ساختمان به داخل چاله آسانسور سقوط و متأسفانه به‌علت شدت جراحات وارده فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اشاره به اینکه علت این حادثه در حال بررسی است از شهروندان عزیز درخواست کرد تا حین کار در ساختمان‌ها و نقاط مرتفع حتماً از تجهیزات ایمنی استفاده کنند تا شاهد حوادث این چنینی نباشیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا حادثه مرگ حوادث اخبار حوادث گودال کلانتری مرد آسانسور اعزام سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران خانواده بازیگر سینما و تلویزیون تلگرام آمریکایی یک زن تصاویر گوشی تلفن همراه پسر خاله کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز

در ساعت ۱۴:۲۳ ظهر سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت‌ماه، گیر افتادن کودک در سازه آسانسور در بلوار خرمشهر شیراز به ستاد فرماندهی آتش نشانی گزارش و تیم عملیاتی ایستگاه ۱۷ قهرمانان به محل اعزام شد.

در این حادثه کودک ۷ ساله به طور عجیبی با باز کردن در داخلی آسانسور وارد چاهک آسانسور شده و روی استراکچر فلزی چاهک آسانسور در طبقه دوم می‌ایستد، اما با توجه به زمان حادثه و عدم استفاده متصرفین از آسانسور، کابین آسانسور در زمان حضور پسربچه در چاهک حرکتی نداشت. در غیر این‌صورت حادثه ناگواری رخ می‌داد.

آتش‌نشانان بلافاصله ضمن قطع برق آسانسور و حمایت کامل و اصولی از پایین جهت جلوگیری از سقوط احتمالی کودک و با استفاده از ابزار هیدرولیک در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به باز کردن درب آسانسور کردند و کودک را نجات دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • کم‌کاری و عملکرد بدِ ۳۲ سازمان مسؤل در زمینه حجاب و عفاف
  • دشمن می خواهد از خاکریز حجاب بگذرد ؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد/ در مسیر اجرای طرح نور هیچ تردیدی به خود راه نخواهیم داد
  • رادان : دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد ؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز