Web Analytics Made Easy - Statcounter

                    

به گزارش همشهری آنلاین، دراین دیدار  مسعود رنجبریان گفت: «این منطقه با بافت منحصر به فرد خود میزبان بیش از 50% از ارامنه و مسیحیان ساکن تهران است  به همین سبب ما در منطقه نگاهی ویژه به شهروندان ارامنه داریم و در تلاش هستیم خواسته‌های آنان را در امور شهری لحاظ و محقق کنیم.»

شهردار منطقه با اشاره به اجرای طرح‌های توسعه محله ای در محله زرکش ،مجیدیه و وحیدیه نیز ادامه داد: « بودجه قابل توجهی در این زمینه اختصاص داده شده واین پروژه‌ها با رویکرد محله محوری در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد ویکی از مصادیق عملکردی منطقه احداث بوستانی به مساحت ۳ هزارمترمربع  به نام «باغ ترنج ایرانی» در محله ارامنی نشین زرکش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرا شاوردیان، که سابقه عضویت شورایاری در محله مجیدیه منطقه را نیز در کارنامه کاری خود دارد، نیزگفت: « این روزها شاهد فعالیت‌های چشمگیر مدیریت شهری درمحله‌های ارامنه نشین هستیم که این خود نشان ازتوجه ویژه  شهردارمنطقه به توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر محله های منطقه دارد.»

نماینده ارامنه تهران ضمن تشکر از توجه ویژه مدیریت شهری منطقه نیز افزود:« اکنون شاهد اجرای پروژه های توسعه محله ای برای مردم و به گونه‌ای که امکان اظهار نظر و مشارکت در اجرای پروژه برای عموم شهروندان فراهم باشد درمنطقه 8هستیم که خوشبختانه رضایتمندی شهروندان را با خود به همراه داشته است و امیدواریم این اقدامات تداوم نیز داشته باشد.»
شهردارمنطقه همچنین باشگاه  های فرهنگی ورزشی ارامنه را پتانسیل ارزشمند برای توسعه هرچه بیشتر ورزش در بعد همگانی و قهرمانی خواند و افزود: «ورزش، می‌تواند همه افکار و سلایق را کنار هم قرار دهد و به ایجاد انسجام و اتحاد ملی بیانجامد. این قابلیت عظیم، مسولیت مدیران را دو چندان می‌کند چراکه از این گذر می‌توان به تربیت جامعه و سلامت جسم  روح ورزشکاران پرداخت.»
رنجبریان در پایان پیرامون همکاری های دوجانبه فی‌مابین شهرداری منطقه و شورای خلیفه گری ارامنه تهران در زمینه توسعه همه جانبه روابط و به صورت خاص ورزش تاکید کرد و گفت: «سلامت و ترویج فرهنگ ورزش به صورت سیستماتیک و اصولی از موضوعات مورد توجه مدیریت شهری این منطقه است ضمن اینکه شهرداری نیز به عنوان یکی از وجوه تاثیر گذار در سال های اخیر توانسته در زمینه ارتقای سلامت شهروندان و گسترش ورزش همگانی گام های قابل توجه و ارزشمندی با ساخت واحداث مجموعه های ورزشی و زمین های چمن مصنوعی بردارد.انتظار مدیریت شهری نیز از ایشان تداوم همکاری و ارتباط دو سویه برای پیشبردفعالیت های فرهنگی منطقه 8 است.»

  

کد خبر 594669 برچسب‌ها شهرداری مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبه برخی امتیازات سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری گرگان منطقی نیست

فرماندار گرگان گفت: سرمایه‌گذار در برخی پروژه‌های نیمه‌کاره مطالبه امتیاز بیشتر دارد که منطقی و پذیرفتنی نیست، زیرا باید منافع مردم هم در پروژه سنجیده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری گرگان، اسماعیل نادری با بیان اینکه شورای ششم به موضوعات فرهنگی و اجتماعی که در دوره‌های پیشین مغفول مانده بود، توجه ویژه‌ای داشته است، اظهار کرد: انتظار است، مدیریت شهری گرگان زین پس به انجام اقدامات بزرگ در سطح شهر بیشتر توجه کند و به هر نحوی که شده در سال‌جاری حداقل باید دو فاز از شهربازی گرگان را به سرانجام برساند.

وی با بیان اینکه برخی تصمیمات شوراهای پیشین به شورای فعلی تکلیف شده است، افزود: شاید دوره ششم پارلمان شهری به برخی موضوعات و پروژه‌هایی که اکنون درگیر آن است، ورود نمی‌کرد و در حال حاضر منتفی کردن برخی پروژه‌ها مانند شهربازی مدرن سبب هدر رفت بیت‌المال خواهد شد.

فرماندار گرگان گفت: انتظار است مدیریت شهری گرگان زین پس به انجام اقدامات بزرگ در سطح شهر بیشتر توجه کند و به هر نحوی که شده است در سال‌جاری حداقل باید دو فاز از شهربازی گرگان را به سرانجام برساند.

وی ادامه داد: شهرداری ۸۰ درصد اعتبارات را صرف امور جاری می‌کند و چه انتظاری وجود دارد که با ۲۰ درصد اعتبار باقیمانده پروژه‌های کلان انجام دهد.

نادری ادامه داد: فرمانداری ۹۹ درصد مصوباتی ارسالی به کمیته انطباق را با دید باز و مثبت بررسی می‌کند.

وی گفت: توان هر شهر با سایر شهرها متفاوت است، توان گرگان قابل مقایسه با کلان‌شهرهایی مانند تبریز نیست و شاید حداکثر بتواند دو پروژه را مدیریت کند.

فرماندار گرگان با اشاره به حوزه سرمایه‌گذاری شهری در گرگان گفت: سرمایه‌گذار سعی دارد صفر تا ۱۰۰ پروژه‌ای را به عهده بگیرد و در برخی پروژه‌های نیمه‌کاره مطالبه امتیاز بیشتر دارد که منطقی و پذیرفتنی نیست، زیرا باید منافع مردم هم در پروژه در نظر گرفته شود.

کد خبر 748331

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • توجه مدیریت شهری به توسعه زیرساختی شهر چالوس
  • مطالبه برخی امتیازات سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری گرگان منطقی نیست
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود