Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال در خصوص تضییع حق میزبانی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از فدراسیون فوتبال، فدراسیون فوتبال در خصوص تضییع حق میزبانی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بیانیه شماره ۲ را صادر کرد.

۱-پس از ثبت اعتراض فدراسیون فوتبال نسبت به تصمیم اتخاذ شده توسط دبیرخانه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر سلب میزبانی ایران، نزد دیوان داوری ورزش CAS و در خواست فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر رسیدگی سریع به درخواست، مطابق مقررات، دیوان به AFC دو روز مهلت ارایه نمود تا موضع خود را نسبت به این درخواست اعلام نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲-وکلای AFC در ابتدا، تقاضای یک روز فرصت بیشتر برای اعلام نظر در خصوص موافقت یا مخالفت با رسیدگی سریع را نمودند و نهایتا طی نامه ای که امروز از CAS دریافت نمودیم، مشخص گردید که AFC با رسیدگی سریع مخالفت نموده است. نتیجتا مطابق مقررات CAS مبنی بر لزوم موافقت هر دو طرف دعوا برای رسیدگی به طور سریع، با توجه به مخالفت AFC، رسیدگی به این پرونده به صورت عادی انجام خواهد شد.

۳- فدراسیون فوتبال ایران برای رسیدگی به پرونده درخواست نموده است که رسیدگی توسط یک داور صورت پذیرد لکن AFC ضمن مخالفت با این امر، تقاضای رسیدگی توسط ۳ داور را نموده است. نهایتا به جهت عدم توافق در خصوص تعداد داوران، مطابق مقررات، تصمیم گیری نهایی در این خصوص توسط CAS صورت خواهد پذیرفت.

۴- نهایتا CAS با توجه به درخواست اولیه فدراسیون فوتبال مبنی بر صدور دستور موقت، از فدراسیون فوتبال ایران خواسته است که تا فردا، درخواست خود در خصوص لزوم رسیدگی به دستور موقت را به CAS اعلام نماید

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم

جاده نشتیفان - قائن یکی از جاده‌های اصلی بین شهر مشهد تا شهر بیرجند محسوب می‌شود به همین جهت تردد در این جاده بسیار زیاد است، اما از وضعیت مناسبی برخوردار نیست. یکی از مشکلات اصلی این جاده باریک و خطرناک بودن آن است از سوی دیگر روکش آسفالت آن نیز نیاز به ترمیم دارد.

یک موضوع دیگر که اهمیت این جاده را زیاد می‌کند وجود بزرگترین معدن خاک آهن ایران است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم وضعیت جاده را به نمایش گذاشت و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

مشکلات سیستم روشنایی بخشی از جاده مشکین دشت از زبان شهروندخبرنگار + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • فرصت ۱۵ روزه مشاوران املاک برای دریافت شناسه یکتا
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • درخواست اجرایی شدن قانون کاهش ۳۰ روزه حق عائله‌مندی