Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابراهیم امامی عصر امروز در جلسه قرارگاه مدیریت کرونا شهرستان پارس آباد که در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: پارس آباد در وضیعت حاد و قرمز قرار گرفته و به جز گروه شغلی یک، کلیه گروه‌های شغلی از فردا تعطیل می‌شود.

وی افزود: با توجه به تغییر وضعیت شهرستان، خیابان‌های سطح شهر در راستای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا مسدود می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار پارس آباد بیان داشت: ورود و خروج به شهر ممنوع می‌باشد و محدودیت‌های شبانه از ساعت ۲۲ الی ۳ بامداد همچنان ادامه دارد و متخلفان در صورت عدم رعایت موارد اعلامی، مشمول جریمه خواهند شد.

وی تصریح کرد: تخت‌های بیمارستان شهدای پارس آباد روز به روز در حال پر شدن هستند و به دلیل افزایش بستری‌های کرونایی، بخش دوم ویژه کرونا نیز در بیمارستان شهدا راه‌اندازی شد و بیمارستان ارس نیز برای پذیرش بیماران تجهیز می‌شود.

امامی با بیان اینکه در بیمارستان شهدای پارس آباد بیش از ۴۰ نفر بستری داریم و حدود ۵۵۰ نفر مبتلا و یا مشکوک به کرونا در سطح شهرستان در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، تشریح کرد: گسترش ویروس کرونا ماحصل سفرهای غیرضروری نیز بود و مردم جهت دریافت مجوز تردد غیرضروری به فرمانداری مراجعه نکنند.

وی تأکید کرد: هرگونه مراسم ملی و مذهبی تعطیل است و مردم ویروس کرونا را جدی بگیرند زیرا اوضاع شهر به هیچ عنوان خوب نیست، در خانه ماندن را یک شعار ندانیم بلکه عمل کنیم.

رئیس شورای تامین اذعان داشت: با همکاری سپاه و بسیج، طرح شهید حاج قاسم سلیمانی همچنان اجرا می‌شود و ۸۸ پایگاه محله محور و اکیپ ۱۲ گانه نظارت برای کنترل ویروس کرونا فعالیت خواهند داشت.

وی گفت: با توجه به وضیعت اضطراری که در سطح شهرستان پارس آباد به وجود آمده و افرادی زیادی در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و شرکت ملی پارس کار می‌کنند، محیط کاری این ۲ شرکت به طور مستمر کنترل خواهد شد.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: پارس آباد اردبیل مدیریت بیمارستان فرماندار پارس آباد ابراهیم امامی ویروس کرونا پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۷۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر غفاری آثار ظهر چهارشنبه در دیدار صمیمی با اصناف و بازاریان شهرستان اظهار کرد: احداث این شهرک صنفی کارگاهی یکی از برنامه‌های پیش رو شهرداری در سال جاری است که با اتمام تهیه نقشه تفکیکی طرح، اقدامات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: با احداث این شهرک صنفی کارگاهی آن دسته از واحدهای صنفی که جنبه تولیدی دارند و نمی‌توانند در محیط‌های شهری به‌راحتی فعالیت کنند، و وجود آن‌ها به فضای شهر آسیب می‌رساند، به شهرک صنفی مورد نظر منتقل خواهند شد.

غفاری آثار با بیان اینکه به طور قطع احداث این شهرک صنفی زمینه مناسبی برای فعالیت اصناف مختلف در حوزه تولید در شهرستان رزن فراهم خواهد کرد در این امر مشارکت اصناف و واحدهای صنفی از نقش مؤثری برخوردار است، گفت: بر اساس استعلام‌های انجام شده بسیاری از تولیدکنندگان شهرستان آماده همکاری برای در اختیار گرفتن زمین‌های کوچک مقیاس در این شهرک هستند.

فرماندار رزن در ادامه احداث پارکینگ عمومی در این شهر را یکی از نیازهای ضروری و از مهم‌ترین مطالبات مردم رزن بویژه قشر اصناف دانست و تصریح کرد: راه و شهرسازی و نیز شهرداری رزن این امر مهم را با جدیت پیگیر هستند ضمن اینکه مشارکت مردم نیز برای تحقق این مطالبه مردمی از نقش مؤثری برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به برخی از کالاهای اساسی تنظیم بازار در حال توزیع در سطح شهرستان خاطر نشان کرد: در توزیع این کالاهای اساسی تنظیم بازاری همواره سعی بر آن شده روستاهای محروم سطح شهرستان در اولویت باشند.

کد خبر 6094532

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد