Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@19:53:34 GMT

حمله تروریستی در جنوب سومالی/ ۴ نیروی امنیتی کشته شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۸۰۵۷

حمله تروریستی در جنوب سومالی/ ۴ نیروی امنیتی کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، «عبدالرحیم عدن» افسر پلیس منطقه «جوبا» (Juba) واقع در جنوب سومالی اعلام کرد که صبح امروز دوشنبه و در پی حمله تروریستی در فرودگاه «افمادو» واقع در این شهر، ۴ نیروی امنیتی کشته شدند.

گروهک تروریستی الشباب مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.

عناصر گروهک تکفیری- تروریستی الشباب با اشغال بسیاری از روستاها و شهرهای کوچک در جنوب سومالی همواره نیروهای امنیتی و غیرنظامیان را هدف حملات خود قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، گروهک تروریستی «الشباب» در سومالی بیش از ۷ سال است برای براندازی دولت این کشور تلاش می‌کند.

کد خبر 5187719

منبع: مهر

کلیدواژه: سومالی گروه تروریستی الشباب حمله تروریستی ایالات متحده امریکا عراق ایران روسیه برجام رژیم صهیونیستی عربستان سعودی فلسطین اوکراین افغانستان لبنان جو بایدن سوریه ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک

یک نوجوان در فرانسه به ظن تدارک حمله تروریستی در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ بازداشت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پلیس فرانسه یک نوجوان 16 ساله را به ظن تدارک حمله تروریستی در بازی‌های المپیک پاریس بازداشت کرد.

بر اساس گزارش روزنامه Le Parisien؛ سرویس‌های اطلاعاتی به دلیل پایبندی نوجوان 16 ساله به اسلام‌گرایی افراطی او را تحت نظر گرفتند. او همچنین در پیام‌رسان تلگرام پیامی نوشت و به دنبال خرید مواد مورد نیاز برای ساخت کمربند انفجاری بود. او در این پیام‌ها اشاره کرده بود که می‌خواست به نام یکی از گروه‌های تروریستی بمیرد.

ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک

2 روز قبل مظنون در خانه پدر و مادرش دستگیر و در آنجا تفتیش شد. این نوجوان سپس به ایستگاه پلیس منتقل شد و در آنجا اعتراف کرد که می‌خواسته در جریان بازی‌های المپیک 2024 همراه با کمربند انفجاری دست به حمله بزند و وقتی بازداشت شود، بر اثر گلوله‌های پلیس جان خود را از دست بدهد.

در طول بازرسی، بازرسان اسناد دست‌نویس، از جمله سوگند وفاداری به یکی از گروه‌های تروریستی را پیدا کردند. گوشی تلفن همراه متهم کشف و ضبط و برای بررسی ارسال شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • حمله‌های جنگنده‌های صهیونیست، غزه را به لرزه درآورد
  • جان دوباره تالاب جازموریان بعد ۲ سال خشکسالی
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • حمله‌های شبانه ارتش رژیم صهیونیستی به رفح
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری