Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@11:13:22 GMT

۷۸۲ نفر در نهاوند برای شوراهای روستایی نام‌نویسی کردند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۸۶۷۹

۷۸۲ نفر در نهاوند برای شوراهای روستایی نام‌نویسی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مراد ناصری عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در شهرستان نهاوند ۱۵۰ روستا واجد شرایط تشکیل شورا هستند که تاکنون ۷۸۲ نفر برای عضویت اقدام به نام‌نویسی کرده‌اند اظهار کرد: از مجموع داوطلبان نام نویسی شده تعداد ۷۷۰ نفر مورد تایید نهایی قرار گرفته و برای۱۲ نفر نیز در حال استعلام هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ترکیب شوراهای روستایی اشاره کرد و افزود: تعداد اعضای شوراهای اسلامی در روستاهای این شهرستان سه و پنج نفر است که از مجموع ۱۵۰ روستای نهاوند، ۱۳۸ روستا دارای سه عضو و ۱۲ روستا نیز دارای پنج عضو هستند.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شوراهای شهرستان نهاوند به تعداد روستاهای واجد شرایط برگزاری انتخابات در هر بخش اشاره کرد و گفت: در بخش زرین‌دشت، تعداد روستاهای دارای سه عضو ۱۳ روستا و روستاهای دارای پنج عضو دو روستا هستند که مجموعا ۱۵ روستا با ۷۷ نفر داوطلب را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: در بخش گیان نیز تعداد روستاهای دارای سه عضو ۱۰ روستا و تعداد روستاهای دارای پنج عضو ۲ روستا می باشند که مجموعا ۱۲ روستا با ۶۵ نفر داوطلب را تشکیل می دهند.

فرماندار نهاوند از مردم شهرستان برای مشارکت هرچه بیشتر در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای شهر و روستا دعوت کرد و گفت: مشارکت و حضور همه آحاد مردم باعث اقتدار، پیشرفت و توسعه کشور می‌شود.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: روستا همدان نهاوند مشارکت روستاهای دارای تعداد روستاهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به کشت بیش از ۶۵۰ هکتار کلزا امسال در این شهرستان، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

توکل آبشناس، کم آب بر بودن، قرار گرفتن در تناوب با کشت گندم، داشتن قیمت تضمینی خرید از سوی دولت و مفید بودن برای تغذیه زنبور عسل را از جمله مزایای کشت کلزا برشمرد.

او همچنین با اشاره به اینکه کلزا همه ساله در پاییز کشت و در خرداد برداشت می‌شود، گفت: از سیاست‌های اصولی جهاد کشاورزی ترویج کشت محصولات کم آب بر مانند کلزاست.

دیگر خبرها

  • علت اصلی ساخت‌وساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی
  • هزینه خسارت سیل به روستاهای سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود