Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@08:26:58 GMT

لیونل مسی بیخیال نیمار نمی شود!

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۸۸۱۲

لیونل مسی بیخیال نیمار نمی شود!

لیونل مسی همچنان به تلاش خود برای ترغیب نیمار برای بازگشت به بارسلونا ادامه می دهد

به گزارش "ورزش سه"، نشریه اکیپ امروز در گزارشی خبر از تحرکات لیونل مسی برای بازگشت نیمار به نوکمپ داده است. علیرغم اینکه ستاره برزیلی در مورد تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن پیشرفت قابل توجهی داشته، لیونل مسی آرژانتینی به تلاش خود برای متقاعد کردن نیمار برای بازگشت به بارسلونا ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیران پاریس از سال گذشته مذاکرات برای تمدید قرارداد با نیمار 29 ساله را آغاز کردند، اما با شیوع ویروس کرونا و بحران اقتصادی این مذاکرات روند کندی به خود گرفته است. آنها ابتدا سعی کردند نیمار را متقاعد کنند که در جریان تمدید قرارداد مانند سایر بازیکنان گروه درخواست کاهش حقوق را قبول بکند. اما نیمار چنین درخواستی را قبول نکرده و همچنین در انتظار برای روشن شدن وضعیت کیلیان امباپه، دیگر ستاره پاری سن ژرمن در آینده است.

 

لیونل مسی با وجود شرایط سخت اقتصادی بارسا و بدهی 1.173 میلیارد یورویی، پس از انتخاب خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید قصد دارد قرارداد خود را تمدید کند. البته در شرایط فعلی خیلی بعید به نظر می رسد که بارسلونا بتواند در تابستان جاری از عهده جذب نیمار برآید و اگر این بازیکن قرارداد خود را تمدید نکرد، بارسلونا می تواند او را به عنوان بازیکن آزاد در سال 2022 جذب کند. چند هفته پیش نیمار به دلیل رضایت از شرایط باشگاه و زندگی در شهر پاریس بسیار علاقمند به امضای قرارداد جدید بود، اما اخیرا شرایط عوض شده و تماس های لیونل مسی نیز در این رابطه بی تاثیر نبوده است.

پاری سن ژرمن لیونل مسی نیمار بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن لیونل مسی نیمار بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی می‌خواهد به هر قیمتی شده ستاره‌اش خویچا کواراتسخلیا را حفظ کند و مدیران باشگاه ایتالیایی قصد دارند این هفته با ایجنتش ماموکا جوگلی ملاقات کنند تا پیشنهاد تمدید جدیدی را به او منتقل کنند. پیشنهادی که باعث می‌شود او فکر جدایی و انتقال به بارسا را از سر خارج کند.

کالچو مرکاتو گزارش می‌دهد که ناپولی می‌خواهد قرارداد کواراتسخلیا را برای دو سال دیگر تمدید کرده و دستمزد او را سه برابر کند. وینگر گرجستانی که تا 2027 قرارداد دارد، در هر فصل 1.5 میلیون خالص درآمد دارد و دستمزد او به 4.5 میلیون یورو در سال می‌رسد، اگرچه هدف این فوتبالیست افزایش حقوق به 5 میلیون یورو در هر سال است.

در بارسا منتظر چراغ سبز لالیگا در قضیه فرپلی مالی هستند و اگر آن را دریافت نکنند، برابری با پیشنهاد ناپولی غیرممکن خواهد شد.

دیگر خبرها

  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم