Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - در راستای تعامل و همکاری هرچه بیشتر با پلیس راهور استان آذربایجان غربی و همچنین معرفی محصولات و خدمات شرکت بیمه حکمت،رئیس شعبه ارومیه بیمه حکمت با سرهنگ فرمانی رئیس پلیس راهور استان در محل شعبه مرکزی ارومیه بیمه حکمت دیدار و گفت و گو کرد.
در راستای تعامل و همکاری هرچه بیشتر با پلیس راهور استان آذربایجان غربی و همچنین معرفی محصولات و خدمات شرکت بیمه حکمت،رئیس شعبه ارومیه بیمه حکمت با سرهنگ فرمانی رئیس پلیس راهور استان در محل شعبه مرکزی ارومیه بیمه حکمت دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار ، سمیه پورزال رئیس شعبه ارومیه ضمن تشریح فعالیت های بیمه ای بیمه حکمت ،آمادگی خود را برای همکاری بهتر با آن مجموعه اعلام کرد.
بر طبق این گزارش، سرهنگ فرمانی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های بیمه ای بیمه حکمت در منطقه، برای تعامل بیشتر پلیس راهور منطقه و شرکت بیمه حکمت اعلام آمادگی کرد.
در پایان مقرر گردید، شعبه مرکزی ارومیه بیمه حکمت با همکاری پلیس راهور در مبادی ورودی شهر اقدام به تبلیغات گسترده نمایند.
روابط عمومی بیمه حکمت

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پلیس راهور استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۹۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه    14 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

  پیش از خطبه ها؛   حجت الاسلام میرزایی ،  مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)   آذربایجان غربی در سخنانی به

تبیین اهمیت و الزامات تعلیم و تربیت مهدوی خواهد پرداخت.

مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • نحوه پرداخت حق بیمه خودروها تغییر پیدا می‌کند
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • تاسیس موسسات هوشمند ترافیک در کشور
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • از امروز به فکر تابستان دریاچه ارومیه باشیم
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه