Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع عالی دینی عراق اعلام کرد که روز چهارشنبه هفته جاری نخستین روز ماه مبارک رمضان است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از رسانه‌های عراقی، آیت الله «سیدعلی سیستانی» مرجع عالی دینی عراق روز چهارشنبه هفته جاری (۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۰) را نخستین روز ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

این در حالی است که برخی کشورهای عربی و اسلامی روز سه شنبه (۲۴ فروردین) را به عنوان نخستین روز ماه مبارک رمضان اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، عربستان سعودی، قطر، امارات، بحرین، کویت، فلسطین، مصر، سلطنت عمان، اردن، لبنان، تونس و دیوان وقف سنی عراق روز سه شنبه را اولین روز ماه مبارک رمضان اعلام نمودند.

اندونزی، ترکیه، مغرب و موریتانی هم از دیگر کشورهایی هستند که روز سه شنبه به عنوان آغاز ماه مبارک رمضان در آنها اعلام شده است.

در ایران هم طبق اعلام حجت الاسلام موحدنژاد عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری، حدود ۱۰۰ گروه در مناطق مختلف کشور برای دیدن هلال ماه مبارک رمضان اقدام می‌کنند و احتمالاً روز چهارشنبه اول ماه مبارک رمضان باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ماه رمضان آیت الله سیستانی عراق ستاد استهلال نخستین روز ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از تغییر روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی اظهار کرد: تا پایان عمر مجلس یازدهم، مجلس شورای اسلامی سه هفته جلسه علنی خواهد داشت که روز‌های آن به روال قبل برگشت.

وی یادآور شد: اخیرا جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل می‌شد که از این به بعد جلسات مجلس شورای اسلامی همچون گذشته در روز‌های یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه تشکیل می‌شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: آخرین جلسه علنی مجلس در دوره یازدهم در روز چهارشنبه دوم خردادماه خواهد بود و مجلس دوازدهم کار خود را از هفتم خردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه شروع می‌کند.

دیگر خبرها

  • فضانوردان چینی به اقامتگاهشان در فضا رسیدند
  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود