Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@15:29:49 GMT

سازمان آزادی‌بخش فلسطین: بدون قدس انتخاباتی در کار نیست

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۰۰۵۸

سازمان آزادی‌بخش فلسطین: بدون قدس انتخاباتی در کار نیست

گروه‌های عضو سازمان آزادی‌بخش فلسطین بر لزوم پیشبرد تمامی مراحل برگزاری انتخابات در در سرتاسر اراضی فلسطینی اعم از قدس، کرانه باختری و نوار غزه تاکید و عنوان کردند که بدون قدس انتخاباتی در کار نخواهد بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این گروه‌ها در نشست روز دوشنبه خود جامعه بین‌الملل از جمله سازمان ملل، اتحادیه اروپا، روسیه، چین و تمامی طرف‌های دیگر را به اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی به منظور خودداری از مانع‌تراشی بر سر راه برگزاری انتخابات در فلسطین از جمله قدس شرقی فراخواندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه های فلسطینی در این نشست تاکید کردند که انتخابات در فلسطین باید به یک مقاومت مردمی جامع در قدس و سرتاسر اراضی اشغالی ۱۹۶۷ تبدیل شود و تمامی گروه ها و احزاب و نهادهای مردمی و اتحادیه ها به مسئولیت خود در این زمینه عمل کرده و برای گرفتن حقوق ملی و مشروع خود طبق قوانین و قطعنامه های بین المللی وارد نبرد با دشمن صهیونیستی شوند.

موضوع برگزاری انتخابات در قدس جنجال و نگرانی زیادی را به راه انداخته که احتمالا موجب لغو انتخابات شود.

رژیم صهیونیستی هنوز به درخواست اتحادیه اروپا برای اجازه دادن به برگزاری انتخابات در قدس پاسخ نداده است. بعد از اینکه این رژیم اجازه ورود هیئت ناظر انتخابات را نداد نگرانی اروپایی‌ها و فلسطینی‌ها افزایش یافته است.
 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فلسطين برگزاری انتخابات گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مقتدی صدر از تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا

رهبر جریان صدر عراق در پیامی با اعلام حمایت از تحرکات دانشگاهیان آمریکا در حمایت از فلسطین و مردم نوار غزه، اعمال خشونت توسط دولت آمریکا در قبال این معترضان را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) در این باره نوشت: دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا، اعم از زن و مرد، زیر بار فشار دموکراسی دروغین دولت آمریکا و زیر خشونت آزادی دروغین آن هستند.

طبق گزارش بغداد الیوم، مقتدی صدر افزود: امروز نقاب جدیدی برملا شد که با عسل دموکراسی و شهد آزادی پوشانده شده بود تا دانشجویان دانشگاه‌ها در آمریکا تلخی آن عسل مسموم و شهد متعفن گرفته شده از رژیم صهیونیستی متعفن را بچشند.

وی تاکید کرد: ما امروز خواهان پایان دادن به سرکوب صداهای خواهان صلح و آزادی و توقف کشتارهای کثیف و بی‌شرمانه صورت گرفته شده توسط صهیونیست‌ها هستیم.

مقتدی صدر ادامه داد: صدای دانشگاهیان آمریکا که خواستار پایان دادن به تروریسم صهیونیستی هستند، صدای ماست و هر که در هر نقطه از جهان این صدای صادر شده را خاموش کند، یک حیوان و هیولای درنده است که در قاموس آن رحم و آزادی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: ننگ بر دولت‌های ظالمی که اهل حق را به بردگی می‌گیرند و از باطل و اشغالگری حمایت می‌کنند، ننگ بر قوانینی که به جامعه دگرباشان اجازه فعالیت می‌دهد و صدای پاکی و عفت را سرکوب می‌کند.

صدر گفت: از مردم دست بردارید؛ چراکه در غیر این صورت انتخابات و پایان کارتان فرا خواهد رسید و دیگر هیچ شلخته‌ای مانند نتانیاهو یا پیرمرد خرفتی مانند بایدن حکومت نخواهد کرد. باطل بودن و دروغ بودن شما برملا شده و دیگر هرگز کسی را فریب نخواهید داد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از این پس دنیا روستای تحت فرمان مهاجمان استعمارگر نخواهد بود و استکبار شما مانند تار عنکبوت فرو می‌ریزد و صدای مظلومان بلند شده و کم نمی‌شود.

این اظهارات پس از آن بیان شد که چهره‌های دانشگاهی و دانشجویان آمریکا از یک هفته گذشته در حمایت از فلسطینی‌ها و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین دست به تظاهرات می‌زنند و در این میان پلیس آمریکا علیه آنها از خشونت استفاده کرده و تعداد زیادی از معترضان را هم بازداشت کرده است. با وجود سرکوب پلیس، اعتراضات در حال گسترش است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت مقتدی صدر از تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • راهپیمایی در کشورهای عربی و غربی در حمایت از غزه
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • نوه نلسون ماندلا: اراده فلسطینی‌ها الهام بخش ماست
  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • گروه‌های فلسطینی: آماده مقابله با هر تجاوزی به رفح هستیم