Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد جهانگیرلو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای رفع کمبود مرغ در سطح استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و کمبودهای بازار با تأمین مرغ مورد نیاز رفع شده است.

وی با اشاره به انجام دو میلیون قطعه جوجه‌ریزی در اسفندماه سال قبل، خاطرنشان کرد: مرغ تولیدی از این جوجه‌ریزی این روزها در حال ورود به بازار استان بوشهر است تا کمبودها جبران شود و بازار به حالت عادی برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به ورود حدود ۱۷۰ تن گوشت مرغ به بازار استان بوشهر در هفته جاری بیان کرد: با ورود این مرغ به بازار تا دهم اردیبهشت مشکل کمبود گوشت مرغ در استان نخواهیم داشت.

وی از برنامه‌ریزی برای تأمین مرغ منجمد در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: با توجه به کاهش احتمالی مرغ گرم در بازه زمانی ۱۰ تا ۲۵ اردیبهشت، برنامه‌ریزی شده تا کمبودها با توزیع مرغ منجمد و دریافت مازاد دیگر استان‌ها تأمین شود.

جهانگیرلو با اشاره به اینکه تولید مرغ در استان بوشهر مازاد بر میزان مصرف آن است، تصریح کرد: سرانه مصرف مرغ در استان ۲۰ تا ۲۲ کیلوگرم است.

کد خبر 5187839

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر ماه مبارك رمضان سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر مرغ ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی ماه مبارك رمضان اردبیل گرگان مجلس شورای اسلامی هفته هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت مرغ در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته ۱.۸ کیلوگرمی گوشت سینه مرغ ۲۶۱ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت کتف و بال زعفرانی بسته بندی شده در بسته ۸۰۰ گرم ۱۲۸ هزار تومان است. قیمت ران و سینه مرغ ۱.۸ کیلوگرم هم امروز ۲۵۴ هزار تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع گوشت مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ارز کالای سلامت محور با کمترین نرخ تامین شود
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز