Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت در استان بوشهر با اشاره به دهمین سال برگزاری برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت در استان بوشهر اظهار داشت: به لطف خدا و با تلاش و برنامه ریزی های صورت گرفته توسط اعضای ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت، این برنامه برای دهمین سال متوالی در ماه مبارک رمضان در بوشهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حسین موسوی با تبریک پیش رو بودن ماه مبارک رمضان از برگزاری برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت بدون حضور مردم خبر داد و گفت: با توجه به شرایط کشور و استان و درگیر بودن با ویروس کرونا، به جهت حفظ سلامتی مردم و نیز رعایت فاصله گذاری اجتماعی امسال تا اطلاع ثانوی از حضور مردم عزیز و روزه دار استان در برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت محروم هستیم، به همین جهت تغییراتی در شکل برگزاری این برنامه به وجود آمده است.

سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان بوشهر بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده از سوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان مقرر شده این برنامه در طول ماه مبارک رمضان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شود.

وی با بیان اینکه پیش از آغاز ترتیل خوانی، تفسیر قرآن پخش خواهد شد گفت: مردم عزیز می‌توانند این برنامه را روزانه در ماه مبارک رمضان به صورت زنده از ساعت ۱۷ از طریق گیرنده‌های خود مشاهده و استماع کنند.

موسوی با تاکید بر پرهیز مردم از آمدن به محل اجرای برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت گفت: به جهت حفظ فاصله گذاری اجتماعی و پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا، از مردم روزه دار تقاضا می‌شود به محل برگزاری این برنامه مراجعه نکنند.

کد خبر 5187841

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن قران بوشهر ماه مبارك رمضان حسین موسوی ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی ماه مبارك رمضان اردبیل گرگان مجلس شورای اسلامی هفته هنر انقلاب اسلامی برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۰۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، طی جلسه‌ای که امروز(چهارشنبه)با حضور مسئولین فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک برگزار گردید مقررشد، این کمیته از روند برگزاری منظم ارودهای تیم ملی دوومیدانی حمایت کامل و همه جانبه‌ای داشته باشد.

بر همین اساس، در این نشست که سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی در آن حضورداشتند،مقرر شد با توجه به پیگیری‌های این کمیته و برگزاری منظم اردوهای تیم ملی از قبل از آغاز سال ۱۴۰۳ کمک مالی لازم برای هر چه بهتر و مطلوب تر برگزار شدن اردوهای تیم ملی دو و میدانی از سوی کمیته المپیک کشورمان صورت پذیرد.

گفتنی است، در این نشست پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و همچنین قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی نیز حضور داشتند.

کد خبر 6094329

دیگر خبرها

  • آزمون تخصصی حافظان قرآن در بوشهر و کنگان برگزار می‌شود
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • خانه های هلال کشور توسعه می یابند
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • رسانه‌ها نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کردند
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر