Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رشیدی روز گذشته در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به تشریح مشکلات مردم روستاهای کرمانشاه در حوزه ارتباطات پرداخت.

وی در این دیدار به بازدیدهای نوروزی خود از روستاهای کرمانشاه اشاره و افزود: متأسفانه یکی از مشکلات عمده این روستاها عدم آنتن دهی تلفن همراه و دسترسی به شبکه اینترنت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این عدم دسترسی به اینترنت موجب شده دانش آموزان این روستاها نتوانند به شبکه شاد که جهت آموزش و تحصیل آنها در نظر گرفته شده دسترسی داشته باشند.

رشیدی تاکید کرد: در همین راستا ضروری است پیگیری مؤثری برای رفع مشکلات آنتن دهی و دسترسی به اینترنت در این روستاها صورت گیرد.

آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم در این دیدار بر رفع هرچه سریع‌تر مشکلات این روستاها تاکید و دستور داد رفع مشکلات این روستاها با اولویت بالا در دستور کار قرار گرفته و نتایج کار گزارش شود.

کد خبر 5187824

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی محمد رشیدی اینترنت شبکه شاد روستا ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی ماه مبارك رمضان اردبیل گرگان مجلس شورای اسلامی هفته هنر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۰۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود

مصطفی سلیمی مفرد در بازدید از روستای چم درواهی بخش آب‌پخش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز با همراهی کارشناسان فنی این بخشداری از روستای چم درواهی بازدید شد.

سرپرست بخشداری آب‌پخش افزود: پس از برگزاری نشست با تعدادی از اهالی روستای چم در واهی، احداث زمین والیبال، اصلاح و تعریض ورودی روستا، آسفالت کوچه‌ها و نصب برج روشنایی در ورودی این روستا از مهم‌ترین مطالبات مردم هستند که پیگیری می‌شود.

کد خبر 6090445

دیگر خبرها

  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه می‌یابد
  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه خواهد یافت
  • اینترنت کوانتومی و دسترسی رادیویی در دستور کار معاونت علمی
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود