Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@22:46:33 GMT

تیم‌های فوتسال صبای یزد و کاروان صنعت کرمان مساوی شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۰۲۷۴

تیم‌های فوتسال صبای یزد و کاروان صنعت کرمان مساوی شدند

به گزارش ایرنا، این مسابقه زیرنظر فدراسیون فوتبال با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و بدون حضور تماشاگران در سالن امام علی ( ع) دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزار شد.  

گل‌های تیم فوتسال صبای یزد را،  امیرحسین ابراهیمیان، سید محمد ترنجی و ابوالفضل توکلی و گل‌های تیم کاروان صنعت کرمان از سوی رتضی عسکری (۲ گل )و محمد فخرایی به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین در مسابقه دیگری  تیم امید پیروز کویر آران و بیدگل پنج بر صفر مس سرچشمه رفسنجان را شکست داد. 

مسابقات با حضور تیم‌های صبای یزد، امید پیروز آران و بیدگل ، صدرا زاهدان، غدیر فسا، کاروان صنعت کرمان و مارون کهگیلویه به صورت دوره‌ای و مجتمع به مدت چهار روز پیگیری می‌شود.

این مسابقات در مجموع در سطح کشور در هشت گروه پیگیری می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم جواز حضور در مرحله دوم را کسب می‌کنند و تیم صبای یزد در گروه هفتم قرار دارد.  

مسابقات گروه هفتم لیگ دسته ۲ فوتسال کشور از جمعه شب هفته گذشته در شهر یزد آغاز شد .

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده در ۱۰ شهرستان دارد.

برچسب‌ها مس سرچشمه فوتسال کرمان یزد وزارت ورزش و جوانان رفسنجان آران وبیدگل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مس سرچشمه فوتسال کرمان مس سرچشمه فوتسال کرمان یزد وزارت ورزش و جوانان رفسنجان آران وبیدگل اخبار کنکور صبای یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۰۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت

فراخوان این جشنواره چندی پیش ابلاغ شده بود که گروه آهوی دشت با تهیه و ارسال اثر به جمع شرکت کنندگان پیوست و با رای هیئت داوران به عنوان یکی از منتخبین موسیقی محلی ایران شناخته شد.

در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس که تا ۹ اردیبهشت در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار می‌شود، یازده گروه منتخب موسیقی نواحی ایران شامل بندر لنگه، جزیره هرمز، اردبیل، کرمان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان، گیلان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و چهار محال و بختیاری حضور دارند.

گروه موسیقی آهوی دشت با مدیریت و هنرمندی علی حسین پور متشکل از محمد حسین اعلایی فرد، علی محمودی میمند، معصومه کافی، شایسته یوسفی و مینا منگلی، ساعت ۲۰ جمعه شب گذشته با اجرای یک ساعته موسیقی در قالب آواز‌های محلی که با نواختن ساز‌های نی، دایره، سرنا، نقاره، تمبورین و چوبک همراه بود، شور و هیجان حضار را برانگیخته و موسیقی محلی شهربابک را به مردم کشورمان معرفی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: یورش به رفح مساوی با مرگ اسرا خواهد بود
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • گام بلند استارتاپ «طرح تو طرح» برای نوآوری دیجیتال در معماری
  • نخستین گروه عمره‌گزاران ایرانی وارد مکه شدند
  • افتتاحیه مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند