Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی مرزبان که قرار بود نمایش «دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد» را اردیبهشت و خرداد امسال در سالن اصلی تئاتر شهر به صحنه ببرد درباره تعویق احتمالی اجرای این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه با شرایط پیش آمده مشخص نیست که اجرای نمایش کی خواهد بود چون این روزها با تنها چیزی که نمی‌توان جنگید کرونا است و اتفاقات پیش رو قابل پیش بینی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دورخوانی ها و تمرین‌های ابتدایی نمایش شروع شده بود و همه چیز به خوبی پیش می‌رفت اما متاسفانه شرایط جدیدی که پیش آمده و قرمز شدن وضعیت تهران باعث نگرانی ام شده است چون تعداد بازیگران نمایش زیاد هستند بنابراین ترسیدم که خدای نکرده افراد گروه مبتلا شوند از همین رو طی صحبت‌هایی که با مجموعه تئاترشهر داشتم قرار بر این شد در طول مدتی که تهران در قرنطینه است تمرین‌های «دکتر نون» نیز تعطیل شود. به هر حال مجبور به پذیرش این شرایط هستیم و نباید گروه را به خطر بیندازیم.

این کارگردان باسابقه تئاتر یادآور شد: به دلیل بحران کرونا یک سال کار تعطیل شد و ما مجبور شدیم نمایش را با بازیگران و گروهی جدید مجدداً آماده کنیم که همین مساله باعث شد دورخوانی ها و تمریناتمان را از ابتدا شروع کنیم اما متاسفانه دوباره مجبور به توقف تمرین‌ها شدیم. در حال حاضر نیز مجدداً تغییری در گروه بازیگران داشتیم که به زودی اسامی آنها را اعلام خواهم کرد.

مرزبان در پایان صحبت‌هایش متذکر شد: امیدوارم بالاخره شرایط برای اجرای نمایش مساعد شود چون این اثر نمایشی بیش از ۱۲ سال است که ذهن من را به خود مشغول کرده و علاقه مند به اجرای آن هستم اما هربار بنا به دلایلی به تعویق می‌افتد.

در خلاصه داستان «دکتر نون …» که ماجرایی عاشقانه و سیاسی دارد و بر اساس داستانی به همین نام نوشته شهرام رحیمیان به صحنه خواهد رفت، آمده است: اسفندیار و ملک‌تاج از کودکی چنان به هم علاقه‌مند بودند که دقیقه‌ای از یکدیگر جدا نمی‌شدند و عشق آتشین آن دو به ازدواج انجامید. حال در کودتای ۱۳۳۲ از اسفندیار (دکتر نون) که از یاران نزدیک و وفادار دکتر مصدق است، خواسته می‌شود مصاحبه‌ای ضد نخست وزیر انجام دهد که با مخالفت او مواجه می‌شود. اسفندیار به زندان می‌افتد و ساواک برای انجام مصاحبه به انواع شکنجه متوسل و هر بار با مقاومت دکتر نون روبرو می‌شود تا اینکه پای ملک‌تاج به میان می‌آید و جدال میان عشق و وفاداری به نخست وزیر آغاز می‌شود...

کد خبر 5186581 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی مرزبان محدودیت های کرونایی تئاتر شهر فیلم سینمایی فیلم کوتاه ویروس کرونا شهید سید مرتضی آوینی فیلم مستند رادیو نمایش سریال ایرانی شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی رادیو شبکه دو سیما شبکه سه سیما موسیقی ایرانی جایزه سینمایی دکتر نون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی صباح، رستوران‌های زنجیره ای فست فود آمریکایی «کِی اِف سی» (KFC) بیش از ۱۰۰ رستوران را در مالزی تعطیل کرده است، زیرا مشاغل مرتبط با آمریکا در سراسر جهان در بحبوحه اعمال تحریم های گسترده به نفع فلسطینیان و ناشی از جنگ جاری در غزه، هدف تحریم مشتریان قرار گرفته اند.

به گزارش این رسانه ترکیه ای، در بحبوحه اعتراضات به حمایت آمریکا از تل آویو پس از تهاجم این رژیم به مردم مظلوم در نوار غزه، فروشگاه زنجیره ای فست فود آمریکایی «کِی اِف سی» مجبور شد فعالیت های خود را در سراسر مالزی- عمدتا در شمال شرقی ایالت کلانتان- کاهش دهد.

بر این اساس، «کیو اس آر برندز» (QSR Brands) که مالک و اداره کننده امتیازات فست فود «کِی اِف سی» در مالزی است، اعلام کرد که فعالیت ۱۰۸ فروشگاه در سراسر این کشور را به حالت تعلیق در می آورد.

لذا شرکت غذایی آمریکایی مذکور مجبور شده است فعالیت‌ های خود با اکثریت مسلمان در جنوب شرقی آسیا را با بیش از ۶۰۰ واحد، محدود و یا تعطیل کند.

پروفسور محد نظری اسماعیل، رئیس گروه حامی فلسطین و بایکوت، واگذاری و تحریم برندهای متعلق به اشغالگران قدس در مالزی، گفت: «کِی اِف سی» در لیست بایکوت قرار ندارد؛ اما بسیاری از مالزیایی ها هر اپراتور فست فود آمریکایی را مرتبط با اسرائیل می دانند.

کد خبر 6092484

دیگر خبرها

  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • چهارمین پیش‌نشست دوازدهمین همایش فلسفۀ دین معاصر در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی
  • انصارالله: در کنار ایران با اسرائیل خواهیم جنگید
  • انصارالله: در کنار ایران به اسرائیل خواهیم جنگید
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • ۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند