Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@19:48:08 GMT

4ماسک برای مراقبت از انواع مو

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۰۳۴۶

انواعی از ماسک‌های خانگی وجود دارند که به راحتی مشکلات موی شما را برطرف می‌کنند. ناطقان: به نقل از العربیه، برخی از ماسک‌های ساده که با روش آسان می‌توان تهیه کرد صرف نظر از نوع موها و نیاز‌های چندگانه آن‌ها راه حل‌هایی برای سخت‌ترین مشکلات مو ارائه می‌دهند.

در این گزارش، در مورد ۴ ماسکی که در صورت استفاده باعث شادابی و لطافت مو می‌شوند، صحبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۱- ماسک تخم مرغ و روغن زیتون برای مو‌های آسیب دیده
این ماسک مو‌های آسیب دیده در اثر رنگ آمیزی مکرر و قرار گرفتن در معرض شرایط سخت آب و هوایی را احیا می‌کند. تهیه آن آسان و مقرون به صرفه بوده و کافی است یک یا دو زرده تخم مرغ را بسته به طول مو با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید. این مخلوط را در امتداد طول مو بمالید و روی انتهای آن تمرکز کنید و بگذارید ده دقیقه باقی بماند و سپس آن را با آب و شامپو شستشو دهید. مشاهده خواهید کرد که مو‌ها به لطف خاصیت تغذیه‌ای و مرطوب کنندگی تخم مرغ و روغن زیتون، نرم و شاداب شده اند.

۲- ماسک خاک رس سبز و سرکه سیب برای مو‌های چرب
این ماسک یک درمان موثر برای کاهش ترشحات سبوم است و خاک رس سبز ماده‌ای ایده آل برای مراقبت از مو‌های چرب محسوب می‌شود. کافی است از یک مشت این رس استفاده کنید و آن را با سرکه رقیق شده با آب مخلوط کنید تا خمیری بدست آید که به راحتی به عنوان ماسک روی پوست سر قرار گیرد. سرکه سیب دارای الکل کمتری نسبت به انواع دیگر سرکه است که اجازه می‌دهد مو‌ها بدون هیچ شکنندگی براق شده، تعادل به پوست سر بازگردد و شوره سر از بین برود.

۳- ماسک ماست و آووکادو برای مو‌های فر
این ماسک به تغذیه عمیق مو‌های فر کمک و از خشک شدن آن محافظت می‌کند. برای تهیه آن کافی است نیمی از فنجان ماست، نصف آووکادوی رسیده، نیمی از موز له شده، یک قاشق غذاخوری روغن زیتون، یک قاشق غذاخوری روغن بادام و یک قاشق غذاخوری عسل را مخلوط کنید تا یک خمیر نرم به دست آید و به عنوان ماسک بر روی موی خود استفاده کنید.

این مخلوط را از ریشه مو تا انتهای آن بمالید و بگذارید ۲۵ دقیقه باقی مانده و سپس با آب و شامپو به خوبی شستشو دهید. بعد از استفاده از آن متوجه خواهید شد که مو‌ها دوباره شادابی و درخشندگی خود را پیدا کرده اند.

۴- ماسک مغذی Monoy برای مو‌های خشک
این ماسک خاصیت تغذیه‌ای و بازیابی دارد. این ماده غنی از روغن مونوی با خاصیت مرطوب کنندگی آلوئه ورا و کره قارچ ترکیب می‌شود. برای تهیه ۱۰۰ میلی لیتر از این ماسک باید ۴۵ گرم کره شیا، ۳۰ گرم روغن مونو و ۱۵ گرم آلوئه ورا را مخلوط کنید. این مواد برای بدست آوردن فرمول همگن و سبک در مخلوط کن برقی قرار می‌گیرند و به یک ظرف شیشه‌ای منتقل و قبل از استفاده منجمد می‌شوند. این ماسک را ۱۵ دقیقه روی سر خود باقی بگذارید و سپس به خوبی شستشو دهید. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: ماسک خانگی ، مراقبت ، مو

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ماسک خانگی مراقبت مو یک قاشق غذاخوری برای مو مخلوط کنید روغن زیتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به گفته یک منبع آگاه ایلان ماسک روز گذشته به پایتخت چین سفر کرد و قرار بود درباره راه اندازی نرم افزار کاملا خودران و اجازه انتقال داده های رانندگی به خارج از کشور گفتگو کند.

سفر ناگهانی این میلیاردر که طی آن با لی کیانگ نخست وزیر چین نیز ملاقات کرد، یک هفته پس از آن انجام شد که وی برنامه های سفر به هند برای ملاقات با نارندا مودی نخست وزیر این کشور را به دلیل مسئولیت های سنگین تسلا لغو کرد.

امروز دو منبع آگاه فاش کردند تسلا با بایدو توافق کرده تا از لیسانس فناوری نقشه بندی این شرکت برای جمع آوری داده ها در جاده های عمومی چین استفاده کند. تسلا مدعی است چنین فرایندی، گامی کلیدی برای معرفی نرم افزار کاملا خودران در این کشور است.

از سوی دیگر یک انجمن خودروی مهم چین اعلام کرد خودروهای مدل 3 و Y تسلا از جمله مدل هایی هستند که آزمایش شده و الزامات امنیت داده چین را دارا هستند.

امنیت داده و پیروی از قوانین دلایل اصلی هستند که این خودروساز برقی آمریکایی تاکنون نتوانسته نرم افزار کاملا خودران را در چین فراهم کند.

رگولاتورهای چینی از 2021 میلادی تسلا را ملزم کرده اند تمام داده هایی که از ناوگان خودروهای چینی اش در شانگهای جمع آوری می شود را ذخیره کند، در نتیجه شرکت آمریکایی نمی توانست هیچ یک از داده ها را به آمریکا انتقال دهد.

ماسک خواستار تاییدیه انتقال داده های جمع آوری شده به خارج از این کشور بود تا الگوریتم هایش را برای فناوری های خودران آموزش دهد.

کد خبر 6091857

دیگر خبرها

  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • (ویدیو) آموزش تصویری غذای مورد علاقه بچه در مهمونی
  • چه کار کنیم نعناع روی دوغ نماند؟ | ترفند مخلوط شدن سبزی خشک در دوغ با کمک آب جوش
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • انواع روغن‌های گیاهی؛ گنجینه ای از خواص و کاربردها
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟