Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:59:11 GMT

طرح نظارتی بازار ماه رمضان در لرستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۰۴۸۴

طرح نظارتی بازار ماه رمضان در لرستان آغاز شد

 بهزاد منصوری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به فرارسیدن ماه مهمانی خدا تقاضای مردم برای تامین مایحتاج مرتبط با این ایام از جمله شکر، روغن، برنج، خرما، لبنیات، اقلام پروتئینی و شیرینی های پرمصرف افزایش می یابد بنابراین تامین و نظارت بر این کالاها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به همین منظور ۳۰ تیم متشکل از بازرسان سازمان صمت، اتاق اصناف و بسیج مردمی تا پایان ماه مبارک بر بازار نظارت خواهند داشت.

منصوری با اشاره به اینکه در این راستا بازرسی در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر انجام می‌شود تاکید کرد: به منظور جلوگیری از تضییع حقوق مصرف کنندگان، عدم افزایش قیمت کالاهای مصرفی مرتبط با این ایام و همچنین جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو احراز هرگونه تخلف صنفی منجر به تشکیل پرونده شده و بلافاصله جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال برای جلوگیری از کمبود شکر، ۶۰۰ تن برای خانوار با قیمت هر کیلوگرم هشت هزار و ۷۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

منصوری با اشاره به اینکه برای ماه مبارک رمضان ۶۰۰ تن برنج هندی با قیمت هر کیلوگرم ۱۸ هزار و  ۵۰۰ تومان و برنج تایلندی با قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان به لرستان اختصاص یافته است تصریح کرد: همچنین ۶۰ تن گوشت با کیفیت با قیمت هر کیلوگرم ۸۰ هزار تومان نیز به استان اختصاص داده شده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان در پایان از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و احتکار به ویژه کالاهای اساسی، مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ در میان بگذارند.

برچسب‌ها کالاهای اساسی وزارت صنعت معدن و تجارت لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالاهای اساسی وزارت صنعت معدن و تجارت لرستان کالاهای اساسی وزارت صنعت معدن و تجارت لرستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمدی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه این دوره از رقابت ها از نوزدهم فروردین ماه سال جاری در سالن پینگ پنگ پنگ شهید خلیل الله بهرامی سمنان آغاز شد گفت: پس از پایان رقابت ها زهرا صادقی بر سکوی اول ایستاد و حانیه حمیدی عنوان دوم این رقابت ها را از آن خود کرد و خدیجه لقایی و معصومه رضایی عنوان سوم مشترک این رقابت ها را بدست آوردند.

دیگر خبرها

  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • میان افزایش حقوق کارگران و قیمت کالاها، توازن برقرار شود
  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • لیر ترکیه در بازار تهران چقدر قیمت خورد؟
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می شوید