Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@04:33:32 GMT

دزفول در وضعیت اضطراری کرونا قرار دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۰۵۰۱

دزفول در وضعیت اضطراری کرونا قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، علی فرهمندپور فرماندار ویژه شهرستان دزفول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت شهرستان دزفول قرمز و در یک حالت اضطراری قرار گرفته است به طوری که ظرفیت تخت‌های بیمارستانی کاملا تکمیل شده است.

وی افزود: طبق بازدید از بیمارستان بزرگ دزفول در راهروهای اورژانس نیز تخت گذاشته شده و مملو از بیماران است به گونه‌ای که وضعیت اورژانس و بیمارستان آرایشی نظامی به خود گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: وضعیت بیمارستان بزرگ شهرستان دزفول به گونه‌ایست که برای ایجاد فضا بخش اطفال به بیمارستان آیت الله نبوی منتقل و ساختمان یکی از مراکز درمانی علوم پزشکی که نیمه کاره مانده بود برای انتقال و بستری بیماران غیر کرونایی تجهیز شد.

وی در خصوص نظارت بر اجرای محدودیت‌ها، ادامه داد: تیم‌های بازرسی اصناف و بهداشت به مناطق مختلف شهر جهت نظارت بر اجرای محدودیت‌ها اعزام شدند.

علی فرهمندپور تصریح کرد: تا بحال تعداد زیادی از اصناف و واحدهای صنفی که پروتکل‌ها را رعایت نکردند و به اجرای محدودیت‌ها پای‌بند نبودند پلمب شدند.

وی بیان کرد: مبادی ورودی و خروجی شهرستان همچنان برای جلوگیری از ورود خودروهای پلاک غیربومی تحت کنترل هستند.

فرهمند پور عنوان کرد: متاسفانه از عمده‌ترین دلایل ابتلا در شهرستان عدم رعایت پروتکل‌هایی همچون هم‌نشینی‌ها و دورهمی‌هایی بود که در ایام عید صورت می‌گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار ویژه شهرستان دزفول وضعیت اضطراری تکمیل ظرفیت بیمارستان شهرستان دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۰۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، یک خانم باردار ۲۸ ساله با سابقه یک بار زایمان و یک سقط، در چهل و دومین هفته بارداری به یکی از مراکز بیمارستانی قم مراجعه می کند.

تلاش برای انجام زایمان طبیعی انجام و بی نتیجه می ماند و مادر جهت زایمان سزارین به اتاق عمل منتقل می شود. پس از خروج جنین، به ناگاه مادر دچار ایست قلبی شده که بلافاصله تلاش جهت احیا مادر شروع می شود.

این مادر با حالت اینتوبه به icu منتقل می‌شود و به علت وضعیت بحرانی وی، پس از هماهنگی با دفتر پرستاری بیمارستان شهید بهشتی، به بیمارستان منتقل می شود.

پس از انتقال به بیمارستان تیم پزشکی و پرستاری با مدیریت دکتر وفایی منش وارد عمل شده و جان مادر را نجات می دهند.

درحال حاضر با تلاش وهمت شبانه روزی  کادر درمان، بیمار هوشیار بوده و وضعیت وی پایدار است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف شده مرتبط با اسرائیل | تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی درباره خدمه
  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف‌شده MCS Aries اعلام شد
  • هشدار وضعیت اضطراری در پی فوران آتشفشانی در اندونزی
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه