Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: خودباوری، نگاه به سرمایه‌های عظیم علمی و ظرفیت‌های داخلی و عدم توجه و اعتماد به بیگانگان مهم‌ترین رمز موفقیت نظام اسلامی در تحقق اقتصادی آرمان‌گرا و لذت‌بخش خواهد بود.

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: انتخاب و معرفی شعار سال برگرفته از ژرف‌اندیشی و اهتمام معظم‌له نسبت به زندگی شرافت‌مندانه مردم و شکوفایی و بالندگی اقتصاد کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این شعار حکیمانه با اندک تفاوتی با بیانات رهبر معظم انقلاب در چند سال اخیر؛ اعلام شد که بیانگر چند نکته کلیدی و محوری است، بیان کرد: این در حالی است که جامعه ایمانی ایران در مسیر حرکت تکاملی و تمدن‌ساز خویش نیازمند اقتصادی بالنده، شکوفا و مبتنی بر عزت و استقلال کشور است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ادامه داد: تلاش مدیران و مسئولان کشور برای تحقق عزت و استقلال با تکیه بر دانش و اراده مستحکم نخبگان و جوانان این کشور همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام‌ حاتمیان گفت: خودباوری، نگاه به سرمایه‌های عظیم علمی و ظرفیت‌های داخلی و عدم توجه و اعتماد به بیگانگان مهم‌ترین رمز موفقیت نظام اسلامی در تحقق اقتصادی آرمان‌گرا و لذت‌بخش است.

وی خاطرنشان کرد: در شعار سال علاوه بر تلاش برای رشد فزاینده تولید، حمایت و پشتیبانی و حمایت مسئولان از تولید و رفع موانع تولید مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: آنچه می‌تواند منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات حکیمانه ایشان را محقق کند، اراده و عزم انقلابی و ترویج فرهنگ ارزشمند، تلاش و مجاهدت برای رشد و شکوفایی اقتصادی و ایجاد تمدن اسلامی بر پایه معارف حیات‌بخش و فرهنگ انسان‌ساز، اسلام خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شعار سال۱۴٠٠

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین نوری در آیین عبادی - سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد گفت: مسئولان می‌توانند اعتبارات و تسهیلات بانکی را به سوی کار‌های تولیدی هدایت کنند و با حمایت‌های لازم زمینه‌های مشارکت مردم را فراهم کنند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به روز کار و کارگر تأکید کرد: امروز کار کردن در جامعه ما چند ویژگی دارد که در وهله نخست اصل کار، عبادت است و کار کردن اگر برای کسب درآمد حلال باشد، مجاهدت در راه خداوند محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه کشور هم اکنون در جنگ اقتصادی به سر می‌برد، ادامه داد: دشمنان تحریم‌های اقتصادی مختلفی را علیه کشور اعمال کرده تا مسئولان و مردم را تحت فشار قرار دهد تا به اهداف خود برسند، بنابراین امروز انجام هر کار اقتصادی که تولید و رفع نیاز‌ها و بی‌نیازی به بیگانگان را به دنبال دارد، مجاهدت و جنگ علیه دشمنان است.
خطیب جمعه بجنورد در ادامه به روز معلم نیز اشاره کرد و گفت: معلم‌ها در تدریس و تعلم باید اخلاص داشته باشند و دانش‌آموز مورد توجه آنها قرار گیرد و اصل کار را بر تربیت دانش آموزان قرار دهند.
امام جمعه بجنورد گفت: اگر دانش‌آموزی روسری خود را بعد از پایان ساعت مدرسه و به هنگام خروج از مدرسه از سر گذاشت، آن معلم بداند که برای تربیت این دانش آموز کاری نکرده است.

دیگر خبرها

  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • ضرورت قدم‌برداشتن در مسیر تولید برای تحقق شعار سال
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • نقش کارگران در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد