Web Analytics Made Easy - Statcounter

«نورالدین فرزادی‌پور» روز سه‌شنبه به ایرنا افزود: وضعیت کرونا در سرپل‌ذهاب به حد بالایی رسیده و از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون از مجموع پنج هزار و ۵۷۷ نمونه‌گیری انجام شده، ۲ هزار و ۱۷۲ مورد مثبت بوده است.

وی اظهار داشت: از مجموع شمار افرادی که به ویروس کرونا مبتلا شده اند ۶۳۷ نفر در بیمارستان ها و مراکز درمانی بستری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سرپل ذهاب در ادامه گفت: هم اکنون ۳۲ نفر از شهروندان سرپل ذهابی مبتلا به کرونا در بیمارستان بستری و تحت مراقبت قرار دارند.

فرزادی‌پور ادامه داد: اگر مردم در رعایت دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا رعایت و همکاری نکنند وضعیت وخیم تر خواهد شد از این رو مردم باید برای حفظ سلامتی خود و دیگران از ماسک استفاده کرده و افراد دارای علایم نیز قرنطینه شوند.

او با قدردانی از همراهی اصناف و بازاریان شهرستان در تعطیلی بازار، گفت: کرونا به اقتصاد، بازار و معیشت مردم لطمه زده اما به خاطر سلامتی خود و دیگران مجبور به تعطیلی شدیم.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعت دارد.

برچسب‌ها سرپل ذهاب ماسک ویروس کرونا بیماری های ویروسی محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب ماسک ویروس کرونا سرپل ذهاب ماسک ویروس کرونا بیماری های ویروسی محدودیت های کرونا اخبار کنکور سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴

معاونت آموزشی وزارت علوم تاکید کرد دانشگاه‌های دولتی برای برگزاری تجمع حمایتی از اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از ساعت ۱۲ تا ۱۴ امروز تعطیل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نامه معاونت آموزشی وزارت علوم خطاب به رؤسای دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری آمده است:

«همانگونه که استحضار دارید دانشگاهیان در سراسر دنیا به ویژه کشورهای آمریکایی و غربی بر اساس دفاع از انسانیت و حقوق بشر جنبش‌های بشر دوستانه را رقم زدند و موجی مستحکم و استوار در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه به راه انداختند.

در همین راستا با توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده در دانشگاه‌ها، معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی دفاع غزه روز یکشنبه نهم اردیبهشت جاری از ساعت ۱۲ تا ۱۴ کلیه کلاس‌ها را تعطیل اعلام می‌دارد تا به همین مناسبت دانشگاهیان کشورمان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد و میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام دارند».

کد خبر 748622

دیگر خبرها

  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • آن ها که در ایران می مانند و می خواهند آن را بسازند این مقاله را بخوانند / ۱۰۰۰ سال حکومت ایلیاتی و ۸۰۰ سال تعطیلی عقل و اندیشه و علم
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • یخ؛ جواهر کمیاب!
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴