Web Analytics Made Easy - Statcounter

"سیما ثابت"، مجری اینترنشنال سعودی در مصاحبه ای تلویزیونی گفت: چرا اسرائیل مثل حمله آمریکا به تاسیسات اتمی عراق به ایران حمله نظامی نمی کند و تاسیسات هسته ای ایران را نابود نمی کند؟

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "سیما ثابت"، مجری اینترنشنال سعودی در مصاحبه ای تلویزیونی گفت: چرا اسرائیل مثل حمله آمریکا به تاسیسات اتمی عراق به ایران حمله نظامی نمی کند و تاسیسات هسته ای ایران را نابود نمی کند؟ کارشناس این شبکه نیز در پاسخ گفت: تعداد و برد موشک های بالستیک ایران زیاد است و این برای ما نگران کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۴۰۰ سه شنبه ۲۴ فروردين | ساعت:08:54 دانلودDownload کلیدواژه: دانا ایران اینترنشنال اسرائیل تاسیسات هسته ای اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار فیلم/ مجری اینترنشنال: چرا اسرائیل به ایران حمله نظامی نمی‌کند؟ فیلم/غارت فروشگاه در آمریکا فیلم/ زمان مراجعه بیمار مشکوک به کرونا به بیمارستان فیلم/ هیولای مرگبارتر از کرونا فیلم/ سهم موتور سیکلت از تصادفات سال۹۹ صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.
استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

کلیدواژه: ایران حمله نظامی مجری اینترنشنال چرا اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۲ نفر از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله اسرائیل

آفتاب‌‌نیوز :

در این حمله ارتش رژیم صهیونیستی یک خودروی غیر نظامی در جاده میدون در جنوب لبنان هدف قرار گرفت، دو فرمانده نیروهای فجر شاخه نظامی جماعت اسلامی لبنان به نام‌های مصعب و بلال خلف به شهادت رسیدند.

به گزارش منابع لبنانی، شبکه خبری المیادین شامگاه جمعه گزارش داد که رژیم صهیونیستی با یک فروند پهپاد، یک خودروی غیر نظامی را در البقاع غربی در شرق لبنان هدف قرار داده است.

تصاویری که منتشر شده نشان می‌دهد که این خودرو کامل سوخته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • شکست ادعای موشک‌های فتوشاپی با حمله وعده صادق
  • کشته شدن ۲ نفر از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله اسرائیل
  • رایزنی دو مقام نظامی ایران و چین درباره حمله به اسرائیل، مسائل امنیتی منطقه و ...
  • «وعده صادق» از بزرگ‌ترین موفقیت‌های نظامی تاریخ معاصر ایران بود/ ایران چگونه نتانیاهو را کیش‌ومات کرد/ چرا آمریکا پشت اسرائیل را خالی کرد؟
  • ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟
  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • عملیات پیچیده ایران در جهان طنین انداخته است
  • موضع اهل سنت و جماعت در قبال حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • رمزگشایی از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در جلسه حزب اعتدال و توسعه /پیش بینی می شود دولت نتانیاهو سقوط کند