Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@19:18:12 GMT

کلنگ زنی پروژه ۱۸۰۰ واحدی در واوان توسط وزیر راه

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۱۲۶۶

کلنگ زنی پروژه ۱۸۰۰ واحدی در واوان توسط وزیر راه

خبرگزاری مهر:  صبح سه شنبه و با حضور اسلامی وزیر راه و شهرسازی و عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، آئین کلنگ زنی پروژه ۱۸۰۰ واحدی در واوان اسلامشهر برگزار شد.

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پروژه هزار واحدی یاس سفید واوان توسط شرکت تجهیز محیط وابسته به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام خواهد شد و پروژه ۸۰۰ واحدی مسکن ملی نیز توسط مسکن و شهرسازی احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه در کنار تکمیل واحدهای مسکن مهر، اواخر سال ۹۷ و در اوج نوسانات اقتصادی کشور، دولت دوازدهم برای خروج بازار مسکن از رکود و ایجاد رونق در این بازار، طرح بزرگ اقدام ملی مسکن را کلید زد گفت: از جمله اهداف اجرای طرح اقدام ملی می‌توان به بسترسازی و فراهم آوردن زمینه رونق تولید در حوزه مسکن و ساختمان و جبران عقب‌ماندگی سال‌های گذشته، ایجاد و افزایش اشتغال در بخش‌های مرتبط ازجمله صنعت، تولید و خدمات اشاره کرد.

مرسلپور همچنین با بیان اینکه تاکنون از مجموع ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برنامه ریزی شده در این طرح عملیات ساخت و احداث حدود ۱۷۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده افزود: عملیات اجرایی پروژه ۸۰۰ واحدی طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان اسلامشهر نیز هفته جاری آغاز خواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر راه واوان اسلامشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۱۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان

کلنگ‌ ۳۸۶۴ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان با حضور دستیار مردمی‌سازی دولت و استاندار کرمان به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدمهدی فداکار در حاشیه کلنگ‌زنی ۳۸۶۴ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان اظهار کرد: این سایت ۲۷۸ هکتار است و برای تحت پوشش قرار گرفتن تمام متقاضیان در رفسنجان، یک قطعه زمین ۶۰۰ هکتاری نیز افزوده شده است.

وی از نام‌گذاری سایت حاضر به نام فاتحان اروند خبر داد و با اشاره به اینکه قرعه‌کشی واگذاری اراضی به متقاضیان به‌زودی برگزار و اعلام خواهد شد، افزود: طراحی قطعات انجام شده است و امیدواریم تا یکی دو ماه آینده با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، زیرساخت‌ها تأمین شود.

به گفته رضا حافظی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، رفسنجان دارای حدود ۱۰ هزار متقاضی طرح ملی مسکن و جوانی جمعیت است که در دو سایت ۲۷۸ هکتاری و ۶۰۰ هکتاری مستقر خواهند شد و برای آن‌ها فضای سبز، خدمات آموزشی و مذهبی پیش‌بینی شده است.

کد خبر 748822

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • خوابگاه متاهلی ۷۰ واحدی دانشگاه یاسوج کلنگ زنی شد
  • سرمایه گذاری ۱۰۰هزار میلیارد تومانی برای ۳۵پروژه تجاری ومسکونی در کشور
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی