Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی شکایات واصله مردمی پیرامون عملکرد ترافیکی و نحوه تعیین تعرفه مواردی از ارائه کنندگان سرویس های خدماتی صوت و تصویر در فضای مجازی مانند نماوا، فیلیمو در دستور کار امروز نمایندگان قرار داشت.

به گزارش مشرق،سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از بررسی شکایات مردمی از نماوا، فیلیمو در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت که قرار است سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گزارش دقیقی از تخلفات و اقدامات قانونی انجام شده و همچنین نحوه جبران خسارات وارده به مردم را به کمیسیون ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

یک فیلم هنجارشکن دیگر در فیلیمو

علی خضریان در گفت‌وگو با اشاره به جلسه عصر دیروز (دوشنبه) کمیسیون اصل نود، گفت: بررسی شکایات واصله مردمی پیرامون عملکرد ترافیکی و نحوه تعیین تعرفه مواردی از ارائه کنندگان سرویس های خدماتی صوت و تصویر در فضای مجازی مانند نماوا، فیلیمو  در دستور کار امروز نمایندگان قرار داشت. در این راستا حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، صادق امامیان معاون رئیس سازمان صداوسیما و رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس برای بررسی کارشناسی موضوع یاد شده در جلسه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:

آپارات سریال «عمر» را منتشر کرد


وی درباره شکایات واصله و سوالات نمایندگان، گفت: در گذشته کاربران برای استفاده از سامانه های مذکور اقدام به خرید اشتراک می‌کردند و در مقابل از ترافیک نیم‌بها برخوردار بودند اما این مجموعه‌ها در اقدامی خلاف مقررات، موضوع خرید اشتراک را حذف و اقدام به محاسبه ترافیک تمام‌بها کردند که این امر بدون اطلاع رسانی لازم بوده و سبب افزایش هزینه‌های کاربران شده است.

بیشتر بخوانید:

«فیلیمو» فعالیت تبلیغی علیه مدافعان حرم و جبهه مقاومت را چگونه دنبال می‌کند؟ +تصاویر


سخنگوی کمیسیون اصل نود در ادامه یادآور شد: به عبارتی اپراتورها ملزم به اعمال تعرفه نیم‌بها و سرعت متفاوت و بسته‌های ترجیحی برای تولیدکنندگان محتوای داخلی بوده و کلیه اپراتورهای داخلی موظف هستند امکان تفکیک ترافیک داخلی از بین‌المللی را اعمال و تعرفه مصرف دیتای محتوای داخلی را به صورت ترجیحی و به میزان حداکثر ۵۰ درصد تعرفه دیتای بین‌المللی محاسبه کنند. حسب بررسی و نظر کارشناسان امر در حال حاضر تعرفه ترافیک اینترنت در مقابل عدم خرید اشتراک به صورت تمام‌بها برای کاربران عمومی محاسبه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

فیلیمو رو دست آمریکایی‌ها زد


وی اضافه کرد: همچنین باید اذعان کرد اپراتورهای همراه اول و ایرانسل به صورت انحصاری اقدام به ارائه خدمات مذکور به سامانه‌های نمایش آنلاین فیلم و سریال مانند نماوا، فیلیمو  کرده‌اند که این امر تخلف است و باید شرایط برای دیگر سامانه‌ها برابر باشد.خضریان ادامه داد: رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی معتقد است مجموعه‌های مذکور دچار تخلف شدند و در برهه‌ای از زمان به آنها تذکر لازم داده شده که برخی از موارد رعایت و برخی دیگر همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

افول انسانیت در مجموعه فیلیمو +عکس

بر این اساس اکنون خساراتی به مشترکان این سامانه‌ها رسیده که باید جبران شود از این رو مقرر شد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نسبت به ارائه گزارش دقیق از تخلفات صورت گرفته، اقدامات قانونی انجام شده و نوع برخوردها برای جلوگیری از وقوع تخلفات احتمالی و همچنین نحوه جبران خسارات وارده به مردم طی ۱۰ روز آینده به کمیسیون ارائه دهند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی سازمان صدا وسیما سازمان صداوسیما مرکز پژوهش های مجلس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات مرکز پژوهشهای مجلس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی سازمان صدا و سیما کمیسیون اصل نود نماوا فیلیمو سامانه فیلیمو سایت فیلیمو پلتفرم فیلیمو سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کمیسیون اصل نود بیشتر بخوانید رئیس سازمان سامانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!

به گزارش قدس آنلاین، فیلم «نبودن» ساخته علی مصفا در فیلیمو به نمایش درآمد اما نمایش موفقی نداشت. علی مصفا درباره پخش ناموفق فیلمش گفت: راستش من این بخش را اصلا بلد نیستم. فیلیمو هم اصلاً برای فیلم من تبلیغی نکرد. انگار اصلاً عمد داشت که فیلم را تبلیغ نکند.

او گفت: از آن‌ها پرسیدم که چرا تبلیغ نمی‌کنید؟ گفتند سیاست‌مان این است که فقط برای سریال‌های‌مان تبلیغ می‌کنیم اما واقعیت را نمی‌گفتند چون برای فیلم‌های دیگر تبلیغ می‌کردند. سرم منت گذاشتند که چون شما بودید این فیلم را پخش کردیم وگرنه فیلمی نبود که بخواهیم پخشش کنیم! ظاهراً از نگاه فیلیمو اگر روی این فیلم تبلیغ می‌کردند و می‌گفتند کارگردانش علی مصفاست، بیننده سراغش نمی‌رفت…

مصفا که در همان پلتفرم، در یک سریال بازی کرده است، گفت: آن سریال را به خاطر سروش صحت بازی کردم. فیلیمو کارشناسانی دارد که خیلی‌های‌شان دوستان خودم هستند. آن‌ها سعی می‌کنند استانداردسازی کنند و بگویند این سناریو مطابق این ملاک و معیار و متر برای شما کار می‌کند و آن دیگری کار نمی‌کند. آن‌ها معتقدند برای کارهای کمدی باید تبلیغ کنند نه کار من…

نشر اول: اندیشه پویا

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

دیگر خبرها

  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • تشریح نشست کمیسیون اصل نود توسط خضریان
  • عمده شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است
  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری در کمیسیون اصل۹۰
  • ابلاغ مقررات تسهیل صدور پروانه تولید فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل
  • علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان