Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسن امیری روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته‌های معیشتی از محل درآمد موقوفات و کمک خیران تهیه شده و توسط هیات امنای امامزادگان بین نیازمندان اطراف امامزادگان و حاشیه شهرهای استان توزیع می‌شود.

به گزارش ایرنا، مراکز افق، مراکز اجتماعی، فرهنگی و قرآنی هستند که فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه توسط فعالان در این مراکز انجام می‌شود این مراکز در راستای فعالیت مراکز فرهنگی در بقاع متبرکه فعال شدند تا خدمات اجتماعی را نیز در این مراکز ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به وضعیت رنگ‌بندی اعلامی از سوی ستاد کرونا گفت: همه ساله مراسم جزء‌خوانی قرآن، سفره اطعام با عنوان "ضیافت الهی" در ایام ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می‌شد که به دلیل شیوع کرونا از سال گذشته برنامه‌ جزء‌خوانی قرآن در فضای مجازی و اطعام نیز به صورت بسته‌های معیشتی اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: ماه مبارک رمضان پارسال هشت هزار بسته مواد غذایی و بهداشتی بین نیازمندان استان توزیع شد.

به گفته وی، همزمان با ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در ۴۲ بقعه متبرکه استان شامل ترتیل‌خوانی و جزء‌خوانی قرآن، برگزاری جلسات تفسیر، سخنرانی و برگزاری برنامه سحرخوانی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

امیری به توزیع افطاری بسته‌بندی‌ شده با رعایت دستورالعمل بهداشتی و توزیع بسته‌های معیشتی ارزاق با عنوان طرح ضیافت همدلی نیز در بقاع متبرکه استان اشاره کرد و گفت:در طرح تبرکات مهدوی نیز ۲ هزار و ۹۲۶ بسته معیشتی به ارزش هشت میلیارد ریال تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا در استان توزیع شد.

وی از توزیع یک‌هزار و ۲۰۰ بسته بهداشتی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال از محل کمک خیران، توزیع ۶۲۰ دست پوشاک به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال و توزیع پنج هزار ماسک از محل کمک خیران در این  مدت خبر داد و گفت: در این مدت در این مدت ۱۵ هزار و ۸۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش ایرنا، یک‌هزار و ۷۰۰ موقوفه با سه هزار و ۷۰۰ رقبه در استان ثبت شده که از این تعداد ۳۷ درصد نیت‌ وقف‌های ثبت شده در استان خیریه، ۳۳ درصد مسایل اجتماعی، ۲۵ درصد مباحث مذهبی و پنج درصد مربوط به حوزه‌های علمیه است.

بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، چهارمحال و بختیاری از نظر میزان بروز بیماری کووید ۱۹ در رتبه چهار کشور قرار دارد.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۹۱ هزار و ۴۵۹ مورد نمونه‌گیری در این استان انجام شده که از این تعداد ۳۱ هزار و ۵۳۲ نفر مبتلای قطعی به کرونا شناسایی شده است.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه شهرکرد چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه شهرکرد چهارمحال وبختیاری سازمان اوقاف و امور خیریه شهرکرد چهارمحال وبختیاری اخبار کنکور بقاع متبرکه بین نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۱۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری

مهدی پژوهش مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری گفت: برای تعامل و همکاری هر چه بیشتر بین اداره کل استاندارد و دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی استان، چهارمین دفتر استاندارد و استانداردسازی در محل دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید

افتتاح سومین دفتر استاندارد و استانداردسازی چهارمحال و بختیاری

وی، ارتباط بین نهاد‌های دولتی و مراکز دانشگاهی و علمی را برای سرعت بخشیدن به سیر پیشرفت و تعالی کشور لازم دانست و افزود: بر اساس مصوبات شورای عالی استاندارد استان و شورای سیاست‌گذاری تدوین و ترویج استاندارد، در این مراکز، دفاتر ارتباط با استاندارد راه‌اندازی و تفاهم نامه‌های همکاری منعقد می‌شود.

پژوهش افزود: آگاه‌سازی و آموزش همگانی در خصوص استاندارد، مشارکت در فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی استاندارد‌های پژوهش محور ملی و بین المللی، عضویت در کمیته‌های فنی متناظر به عنوان یک عضو فعال در بررسی پیش نویس استاندارد‌ها و ارائه نظرات اصلاحی، ترویج استاندارد‌ها و ارتباط مستقیم کارشناسان استاندارد، دانشجویان و پژوهشگران با این دفتر از اهداف مهم این دفاتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است