Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@15:22:23 GMT

پیمانکار طرح بندر خشک گرمسار مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۱۶۳۷

پیمانکار طرح بندر خشک گرمسار مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آرادان، اردشیر مطهری در آیین معارفه فرماندار شهرستان آرادان اظهار کرد: کشور ما اینک در شرایط خاصی قرار گرفته است و رفتار همه ما در چشم و دل مردم مؤثر و الگوساز بوده و می‌تواند نقش امیدوارکننده یا ناامیدکننده را ارائه دهد.

او بیان کرد: امروز این مسؤولیت‌ها یک امانت و توفیق الهی است؛ اگر بتوانیم برای باز کردن گره‌ها تلاش کنیم، موفق بوده‌ایم و مدیریت در غیر این‌صورت هیچ ارزشی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز کرونا مشکلات زیادی را برای همه ما و مردم ایجاد کرده است؛ در شرایط فعلی به همدلی و همگرایی و اتحاد همه‌جانبه نیاز داریم.

مطهری با بیان اینکه همه ما امانت‌دار نظام هستیم، اضافه کرد: به مسؤولیت‌ها دل نبندیم و قدر لحظه‌هایمان را به‌خوبی بدانیم؛  همه باید در ایجاد شور انتخاباتی تلاش کنیم و انتظار داریم انتخابات پیش رو بسیار پرقدرت و پرشکوه برگزار شود.

او گفت: طرح بندر خشک گرمسار تصویب شده و پیمانکار آن مشخص شده و به‌زودی اقدامات بعدی انجام خواهد شد.

جذب ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال

مجتبی بوربور، فرماندار سابق شهرستان آرادان هم گفت: یکی از بزرگ‌ترین افتخارات زندگی من، خدمت به مردم قدرشناس و مهربان آرادان بود و اگر می‌خواهیم با فراز و فرود تاریخ از بین نرویم، باید به مردم خدمت کنیم.

او گفت: خدمت کردن به مردم یک وظیفه است؛ در بحث شاخص‌های کلان توسعه، شهرستان آرادان در نرخ اشتغال با ۹۵.۸ درصد رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است.‌

فرماندار سابق شهرستان آرادان اضافه کرد: آرادان یکی از قطب‌های کشاورزی استان بوده و رتبه اول استان را در این زمینه به خود اختصاص داده و در تولیدات گلخانه‌ای و محصولات مرتبط با آن، آرادان دارای رتبه اول استان است.

بوربور بیان کرد: جذب ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال با نرخ ۶ درصد انجام شده؛ به‌گونه‌ای که توانستیم ۷۲ درصد بالاتر از نرخ تخصیصی استان را جذب کنیم و در شاخص بهره‌برداری از طرح‌های با پیشرفت بالای ۶۰ درصد رتبه اول در اختیار آرادان است.

او گفت: کسب رتبه‌های ممتاز آرادان در استان سمنان نشان از تلاش تمام نیروها در بخش‌ها و زمینه‌های گوناگون دارد؛ اعتبارات پروژه‌های روستایی شهرستان آرادان به نسبت گذشته ۱۷۰ درصد رشد داشته است.

فرماندار سابق شهرستان آرادان گفت: اجرای اقدامات اضطراری در بحث وقوع سیل یکی از اقدامات اساسی و کارساز در شهرستان آرادان بود؛ بیشترین رتبه مشارکت در انتخابات دوره گذشته در سطح کشور با ۶۲ صدم درصد در اختیار شهرستان آرادان است.

افزایش ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی روستاها

سیدعباس دانایی، مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان هم گفت:‌ ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی روستاها به نسبت دوره قبل ۱۰ درصد افزایش داشته که بسیار جای خوشحالی است.

او گفت: از تلاش فرماندار سابق آرادان و مدیرکل فعلی دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری سمنان در طول ۲۲ ماه مسؤولیت فرمانداری آرادان و همچنین تلاش سرپرست مربوطه قدردانی می‌شود.

حمید اردوخانی، فرماندار آرادان هم گفت: اعتقاد دارم که ما مأمور و مستخدم دولت هستیم و به نوکری مردم افتخار می‌کنیم؛ بدون برنامه کار کردن، هدر رفتن تمام سرمایه‌های نظام است.

او افزود: شاخص‌های شهرستان آرادان بسیار قابل احترام و اعتماد است؛ در این چند ماه طلایی لازم است تا مسؤولان استان، عنایت خاصی به شهرستان آرادان داشته باشند.

فرماندار آرادان بیان کرد: عشق به مردم و نظام و رهبری سبب شده است تا مسؤولان خدمتگزار همچون شهید سلیمانی در قلب مردم جای بگیرند؛ اگر دل به کار دهیم، هیچ کاری روی زمین نخواهد ماند.‌

اردوخانی بیان کرد: باید قابلیت‌های شهرستان آرادان را به رخ بکشیم؛ به‌واسطه مشکلات و شیوع کرونا حال مردم خوب نیست و نگران هستند و باید کاری کنیم که مردم دلگرم باشند.

صفری، سرپرست سابق فرمانداری آرادان هم گفت: قدردانی از زحمات مسئولان در وجود مردم آرادان نهادینه شده است. خوشبختانه مسئولان در این شهرستان همپوشانی خوبی با یکدیگر دارند وضعیت سیاسی باثباتی در شهرستان آرادان مشاهده می‌شود.‌

انتهای پیام/۷۴۰۳۰/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شهرستان آرادان شهرستان آرادان فرماندار سابق رتبه اول هم گفت او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۱۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا

 سید رضا حسینی نژاد، فرماندار زرند به همراه مدیر اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران شهرستان با حضور در معدن ذغالسنگ داربیدخون ضمن تبریک هفته کار و کارگر، با اهدای گل به كارگران سختکوش این معدن، روز كارگر را به آنها تبريک گفت.

سید رضا حسینی نژاد، فرماندار زرند با بيان اينكه سخت ترین حرفه دنیا کار در معدن است، گفت: متاسفانه صنعت زغال‌سنگ با توجه به پیشینه ای که در ایران، استان کرمان و شهرستان زرند دارد در این چند ساله با رکود روبرو شده است و متولیان این مجموعه معدنی باید با یک چاره اندیشی اصولی به فکر برون رفت از این بحران باشند. 

وی افزود: کارگران معادن به عنوان پيشانی توليد، نقش مهمی در چرخه اقتصاد و توليد كشور دارند؛ اما در برخی از معادن شاهد کم توجهی به این قشر زحمتکش و سختکوش در دریافت مطالبات به حق آن ها هستیم که در این خصوص تذکرات لازم به پیمانکاران مربوطه یادآور شده است و قطعا در صورت ادامه روند تخلفات برخورد لازم و قاطع صورت می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت
  • اعتراض مردم به روند کند ساخت طرح ۸۱۰۰ واحدی
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • فرماندار همدان:‌ حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند