Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار مجلس گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر باقرزاده نماینده بابلسر و فریدونکنار در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری گفت: مشاهده تصویر برخورد نیروی انتظامی با جانباز قطع نخاع سرافرازی که نماد غیرت و ایثارگری ملت سرافراز ایران است، غمی جانکاه برای دل ها می‌نشاند که جز با استعانت از خداوند و بصیرت انقلابی قابل تحمل و درمان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلاح قوانین خدماتی حمایتی جانبازان عزیز را دستور کار خود قرار خواهیم داد و خواستار اجرای کامل قانون حمایت از معلولان و قانون جامع حمایت از ایثارگران هستیم.

وی ادامه داد: به تمام سازمان‌ها به ویژه شهرداری‌های کشور این تذکر را می‌دهیم که قانون را اجرا کنند و از فرماندهان نیروی انتظامی علاوه بر برخورد با مأمور یاد شده، برای عذرخواهی در منزل این جانباز عزیز حضور یابند. البته این قضیه انجام شده و ما هم به دنبال تعمیم یک خطای فردی به خطای سازمانی نیستیم. از ایثارگری‌های نیروی انتظامی تشکر می‌کنیم، اما جلوگیری از وقوع چنین رخداد غیرقابل جبران را از فرماندهی ناجا خواستاریم. به عنوان وکیل و خدمتگزار مردم شهرستان‌های بابلسر و فریدون‌کنار از اینکه به ساحت مقدس ایثار و شجاعت توهین و ناروا شده، موضوع را پیگیری می‌کنم.

باقرزاده اظهار کرد: جانبازان، شهیدان زنده، اسوه‌های ایثار و شجاعت و مسئولیت‌پذیری اجتماعی و یادگاران دفاع مقدس ملت ایران در مقابل متجاوزان به میهن، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند؛ ملت انقلابی ایران خصوصاً مردم سرافراز مازندران و شهرستان شهیدپرور بابلسر جایگاه بلند آنها قدر می‌دانند و خواهند دانست و خطای مأمور جاهل را با صبر و استعانت تا مجازات خاطیان دنبال خواهند کرد.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این نماینده اظهار کرد: این مسئله نکته مهمی بود اما خواهش می‌کنم تذکرها در دستور صحن علنی و طبق آیین نامه باشد. عزیزان نیروی انتظامی و برخورد با مامور خاطی را انجام می‌دهند. در مجلس نظارت بر بحث مربوط به اصلاح معابر عمومی که قوانینش نوشته شده، باید با دقت بیشتری انجام شود. اگر هم اشکالاتی در دستگاه‌های مختلف مجموعه‌های مختلف بین قوا رخ می‌دهد، نباید ارتباط سازمانی و تشکیلاتی موضوع را به همه سازمان‌ها و نهادها تعمیم دهیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معلولان و جانبازان نیروی انتظامی مجلس یازدهم صحن علنی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۱۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا و مجریان طرح نور عفاف و حجاب با حضور فرمانده انتظامی کل کشور در صحن امام رضا (ع) حرم حضرت معصومه برگزار شد.

حجت الاسلام ماندگاری در این مراسم ضمن مطالبه از قوای سه گانه برای اجرای قانون گفت: هرچه زودتر باید قانون الزام حجاب تصویب و در اختیار دولت و سایر نهاد‌ها قرار گیرد، قوه قضاییه همچنان که با مفسدان اقتصادی و ناقضان امنیت مقابله می‌کنند باید با بی حیایی هم مقابله کنند.

وی با بیان اینکه همه باید امر به معروف و نهی از منکر انجام دهند، تصریح کرد: اسلام تماشاچی نمی‌خواهد، مردم تماشاچی شدند که دستان علی بسته شد و زینب کبری به اسارت رفت، تا بی حیایی در جامعه می‌بینیم باید با قول لین و محکم تذکر داد.

حجت الاسلام ماندگاری با اشاره به اینکه دزدی و بی حیایی هر دو خلاف قانون است، اذعان داشت: قانون اسلام و قانون جمهوری اسلامی رعایت حجاب و عفاف است پس باید رعایت کرد.

وی در پایان بیان کرد: همه مردم، اصناف و قوای سه گانه باید در کنار نیروی انتظامی باشیم تا مبارزه با بی عفتی و بی حجابی هم به نتیجه برسد.

از دیگر برنامه‌های این مراسم سخنرانی سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور و دکلمه خوانی دختر شهید آقازاده در وصف شهدا و وصیت شهدا نسبت به حجاب و عفاف بود.

دیگر خبرها

  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا