Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت نظری روز یکشنبه در جریان دویست و هشتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، با بیان اینکه طرح حمایت از اقشار را سالهای گذشته به شورای شهر ارائه شد، گفت: در پی این طرح و با حمایت اعضای شورای شهر، استفاده از ظرفیت همکاری و مشارکت شهرداری تهران در حمایت از مشاغل خانگی تولیدی و افراد در معرض آسیب مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از اینکه این مصوبه هنوز اجرایی نشده است، اظهار داشت: شاید تغییر معاون فرهنگی و اجتماعی نیز در عدم اجرای این مصوبه بی تاثیر نبوده است.

به گفته وی، شهرداری تهران فراموش کرده است که شورای شهر چنین مسئولیتی را بر عهده آنان گذشته است و هنوز این مصوبه را اجرا نکرده است.

وی یادآور شد: این مصوبه در فروردین سال ۹۸ به شورای شهر ارائه شد.

نظری در بخش دیگری از تذکر خود با تسلیت به خانواده‌های داغدار بر اثر کرونا که عزیزی را از دست داده اند، ابراز امیدواری کرد که شرایط واکسیناسیون همگانی فراهم شود.

وی از مردم ایران خواست در شرایط سوءمدیریت و تناقضات در تصمیم‌گیری‌ها، پروتکل های بهداشتی  را رعایت کنند و در خانه بمانند.

وی ادامه داد :هرچند می‌دانم ماندن در خانه برای افرادی که مشکل معیشتی دارند مشکل است.

ادامه دارد ...

برچسب‌ها شورای شهر جلسه علنی مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر جلسه علنی مدیریت شهری شورای شهر جلسه علنی مدیریت شهری اخبار کنکور شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد

آفتاب‌‌نیوز :

احمد میردریکوند سرپرست جمعیت هلال احمر اندیمشک گفت: در پی بارش‌های شدید و هشدار فرمانداری نیرو‌های هلال احمر به صورت آماده باش درآمده و با اوج گرفتن بارش و ورود آب به منازل مسکونی منطقه کوی شهدا، نیرو‌ها به محل اعزام شدند.

وی افزود: نیرو‌های هلال احمر با استفاده از پمپ آب و کیسه‌های شن به تخلیه آب منازل پرداختند و خودرو‌های گرفتار در آب را نجات دادند.

سرپرست جمعیت هلال احمر اندیمشک ادامه داد: تاکنون به ۳۰ منزل مسکونی آسیب و خسارت جدی وارد شده که این تعداد رو به افزایش است و همچنین نیرو‌های امدادی به منطقه عشایری پشمینه زار در مسیر کرخه اعزام شده و درحال امدادرسانی به عشایر گرفتار سیلاب هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف
  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد
  • نظارت بر فیلم‌های خارجی و چند ابهام    
  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد
  • اعلام فهرست کاندیداهای شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /۸ کاندیدای مورد حمایت شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • ماکرون: اروپا در معرض خطر قریب‌الوقوع قرار دارد
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد