Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، علیرضا اتابک اظهار کرد: با توجه به برگزاری 3 انتخابات مهم در شهرستان هم اکنون مراحل ثبت نام از داوطلبان عضویت در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر، روستا و عشایر به پایان رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات میاندوه مجلس شورای اسلامی گفت: در این دوره از انتخابات21 نامزد انتخابات میاندوره مجلس شورای اسلامی 1400 ثبت نام کرده که از این تعداد یک نفر انصراف داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرماندار گچساران  با بیان اینکه پس از ثبت نام از کاندیداها مرحله نخست تایید صلاحیت این افراد توسط هیئت اجرایی انجام می شود، گفت: در این مرحله تمامی کاندیداها تایید صلاحیت شده و تنها یک نفر آن هم به دلیل عدم احراز از ادامه مراحل تایید صلاحیت بازمانده است.

اتابک در ادامه به نام نویسی از داوطلبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر اشاره کرد و گفت: در این دوره ۹۰ نفر داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر دوگنبدان در سامانه انتخابات کشور نام نویسی کردند.

وی با بیان اینکه از مجموع داوطلبین ثبت نام شده در ششمین دوره مجلس شورای اسلامی 81 نفر آقا و 9 نفر خانم بودند، گفت:دراین دوره از انتخابات 90درصد آقایان و 10درصد بانوان ثبت نام کردند.

اتابک ابراز کرد: از مجموع ثبت نامی‌ها  ۴۰ نفر کارمند، هشت نفر بازنشسته، پنج نفر فرهنگی، یک نفر نظامی، یک نفر پزشک،2  نفر وکیل، 2نفر استاد دانشگاه،6نفر بیکار، ۱۸نفرشغل آزاد و هفت نفر هم سایر موارد بودند که از این تعداد نیز پنج نفر زیر ۳۰ سال سن دارند.

فرماندار گچساران به میزان تحصیلات این داوطلبین پرداخت و گفت:  از نظر تحصیلی یک نفر فوق دیپلم،۵۳ نفرلیسانس، ۳۵ نفرفوق لیسانس و یک نفر هم دارای مدرک دکترا هستند.

اتابک عنوان کرد:مسن ترین کاندیدا در شورای شهر گچساران ۶۴ساله و جوانترین کاندیدا هم ۲۶ ساله است.

وی ادامه  داد: داوطلبان ثبت نام شده در دوره ششم شوراهای اسلامی در حوزه انتخاباتی گچساران نسبت به دور پنجم ۱۰ درصد کاهش داشته است.

 در ادامه اتابک با اشاره به تمام زمان نام نویسی از داوطلبان عضویت در شورای اسلامی روستا و عشایر گفت: ۴۰۰ نفر داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی روستا گچساران در سامانه انتخابات کشور نام نویسی کرده که در این دوره از انتخابات نسبت به دوره قبل 5.5 درصد افزایش داشته است.

 فرماندار گچساران افزود: در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر و عشایر ۳۷۷ نفر مرد معادل 94داوطلب مرد و 23 نفر خانم معادل 6درصد در این دوره  ثبت نام کردند.

 وی ادامه داد: بیشترین ثبت نام کننده از روستای پشه کان با 14 نفر بوده است.

 اتابک  در ادامه به میزان تحصیلات این افراد اشاره کرد و گفت: در این دوره  از انتخابات۷۴ نفر دیپلم، ۳۲ فوق دپیلم، ۶۹ نفر لیسانس، ۱۷ نفر فوق لیسانس ومابقی زیر دیپلم هستند.

فرماندار گچساران اذعان کرد: مسن ترین داوطلب ثبت نام شده دارای ۷۲ سال سن و جوانترین ۲۵ سال سن دارد.

وی با بیان اینکه شهرستان گچساران دارای57روستای شورا است که چهار شورای متعلق به عشایر  است، خاطرنشان کرد:از مجموع  شورای های اسلامی روستا این شهرستان ۲ شورا پنج نفره و مابقی سه نفره هستند.

به گزارش فارس، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رئیس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: روستا انتخابات عشایر دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی فرماندار گچساران شورای اسلامی شهر شوراهای اسلامی روستا و عشایر ششمین دوره دوره مجلس نام نویسی ثبت نام یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمیله علم‌الهدی پیشنهاد عضویت در شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده را نپذیرفت

به گزارش جماران؛ رییس دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران اعلام کرد: شورای راهبردی این دانشکده با حضور شخصیت‌های حقیقی و حقوقی در حال شکل‌گیری است.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر فاطمه یزدیان، رئیس دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران با اعلام این خبر گفت: شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران نیز مانند شوراهای راهبردی سایر دانشکده‌های تازه تاسیس که با حضور شخصیت‌های حقیقی و حقوقی مرتبط با موضوع هر دانشکده شکل گرفته‌اند، در حال شکل‌گیری است.

وی افزود: دانشگاه تهران در راستای سیاست‌های دولت مردمی برای اعمال سیاست‌های حمایتی جهت استحکام و ترفیع نهاد خانواده، برنامه جامعی را در این خصوص با محوریت دانشکده علوم خانواده طراحی و به اجرا در آورده است که از آن جمله می‌توان به ساخت و بهره‌برداری مهد کودک خانواده بزرگ دانشگاه تهران، شروع عملیات احداث پانصد واحد خوابگاه دانشجویی متاهلین و همچنین تاسیس مرکز ازدواج و خانواده دانشگاه تهران اشاره نمود. 

یزدیان با اشاره به اینکه شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده در مسیر شکل‌گیری است، گفت: برای شکل‌گیری قوی دانشکده علوم خانواده، مدیریت دانشکده با پیشنهاد صدور احکامی برای شخصیت‌های حقیقی و حقوقی به استقبال تشکیل این شورا رفته است و حضور شخصیت‌هایی نظیر دکتر جمیله سادات علم‌الهدی و دیگر چهره‌ها و اساتید در این شورا را مایه تقویت دانشکده در راستای برنامه‌های جامع خانواده محوری دانشگاه می ‌داند.

رییس دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: پیشنهاد و مطالعات مفصل مربوط به تأسیس دانشکده علوم خانواده توسط جمعی از اساتید مبرز حوزه خانواده و تعلیم و تربیت از جمله خانم دکتر علم‌الهدی که استاد تمام فلسفه تعلیم و تربیت هستند، مطرح و دنبال شد. با توجه به اشراف این اساتید بر روی موضوع، از ایشان خواسته شد که در راه‌اندازی و فرآیند جذب و همچنین شورای راهبردی دانشکده نیز کمک کنند.

وی افزود: این درخواست با خانم دکتر علم‌الهدی نیز مطرح و از ایشان خواسته شد که در شورای راهبردی و هیئت جذب دانشکده علوم خانواده حضور داشته باشند که ایشان اعلام نمودند به علت مشغله علمی، امکان وقت گذاشتن برای این کار را نداشته و لذا این پیشنهاد را نپذیرفتند.

دیگر خبرها

  • راند دوم
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • جمیله علم‌الهدی عضویت در هیات جذب دانشکده علوم خانواده را نپذیرفت + جزئیات
  • علم الهدی پیشنهاد عضویت در شورای راهبردی دانشگاه تهران را رد کرد
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • جمیله علم‌الهدی پیشنهاد عضویت در شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده را نپذیرفت
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • «نادری» سرلیست «جام» برای مرحله دوم انتخابات شد
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف