Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرعلی باران چشمه سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ضمن حضور در ارومیه با مسوولین هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان آذربایجان غربی دیدار داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری فدراسیون به  ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، در شامگاه بیست و سومین روز از  فروردین ماه ۱۴۰۰، باران چشمه طی نشستی که در آن ایراندوست مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی، آزادی معاون ورزشی اداره کل، مسعود ملکی سرپرست دبیری فدراسیون، خدایاری رئیس هیات استان، توحید مصطفی پور نائب رئیس هیئت استان، مهران خوشبخت دبیر هیات استان حضور داشتند، به بحث و تبادل نظر در رابطه با ترویج فرهنگ‌پهلوانی از طریق توسعه ورزش زورخانه ای در استان آذربایجان غربی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار توسط خدایاری ریاست هیئت استان آذربایجان غربی  گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در هیئت استان طی سال گذشته به سرپرست فدراسیون ارائه گردید.

پس از ارائه این گزارش و استفاده از رهنمودهای باران چشمه، طرفین در خصوص چشم اندازهای آینده و برنامه های فدراسیون و هیئت استان گفتگو نمودند.

سیاست استفاده از همه ظرفیت های استان ها در کمیته های فدراسیون، لزوم همه گیر کردن فرهنگ پهلوانی در دیگر ورزشها، برنامه ریزی برای برگزاری  هفته فرهنگی پهلوانی و... از مهمترین مباحث این نشست بود.

در این نشست باران چشمه طی حکمی توحید مصطفی پور، نائب رئیس و یکی از داوران زورخانه ای آذربایجان غربی را به عنوان عضو کمیته داوران فدراسیون منصوب کرد.

*خدایاری، عضو هیئت رییسه و شورای راهبردی فدراسیون شد

ناصر خدایاری، طی حکمی از سوی مهرعلی باران چشمه به عنوان عضو هیئت رییسه و شورای راهبردی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.

در حکم باران چشمه خطاب به خدایاری آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجریات ارزنده و سوابق درخشان جنابعالی در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، بموجب این حکم ازتاریخ ۲۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ به عنوان  عضو هیئت رییسه و شورای راهبردی فدراسیون منصوب می شوید.

امیدوارم در راستای اهداف عالیه فدراسیون بویژه در تدوین سیاستهای کلان ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در شورای راهبردی گام های مفید و موثری را بردارید.

خدایاری هم اکنون به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و  سکاندار هیئت ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در استان آذربایجان غربی فعالیت دارد.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان آذربایجان غربی باران چشمه هیئت استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۲۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ جمعی از باستانی کاران نوجوان،در پردیس به مناسبتِ روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای،در محوطه مصلای نماز جمعه این شهرستان،توان و هنر خود را به نمایش گذاشتند. در پایان این مراسم، هدایایی هم به این نوجوانان و تعدادی از پیشکسوتان باستانی کار اهدا شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان