Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@08:48:39 GMT

اهدای کتاب دینی مذهبی به دختر شهید مدافع حرم در شیروان

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۲۱۶۵

اهدای کتاب دینی مذهبی به دختر شهید مدافع حرم در شیروان

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: چند جلد کتاب دینی مذهبی به دختر شهید مرتضی زرهرن شهید مدافع حرم در شیروان اهداء شد.

«ابراهیم عباسپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: در سالروز شهادت شهید مدافع حرم سرهنگ مرتضی زرهرن مجموعه 10 جلدی کتاب "چه مهربان است خدا " و  " مردای آسمونی "  از سوی این اداره به دختر شهید والامقام اهداء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان بیان کرد: به مناسبت پنجمین سالگرد شهادت مدافع حرم سرهنگ مرتضی زرهرن فاطمه خانم دختر 7 ساله شهید والامقام در 21 فروردین 1400  سالروز شهادت این شهید عزیز  دلنوشته ای همراه با نقاشی از خانواده و پدر شهیدش را به تصویر کشیدند که به همین مناسبت مدیر و کارکنان این اداره در منزل آن شهید بزرگوار حاضر و ادای احترام نموده و مجموعه 10 جلدی کتاب " چه مهربان است خدا " و  " مردای آسمونی "  به دختر شهید گرانقدر اهداء شد.

 

 

عباسپور بیان کرد: شهید سرهنگ دوم مرتضی زرهرن نخستین شهید تکاور ارتش مدافع حرم خراسان شمالی، به صورت داوطلبانه برای دفاع از حریم و حرم به سوریه اعزام شد که سرانجام در 21 فروردین 1395 مصادف با سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی بر اثر تیر دشمن در منطقه جنوب حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد که در دوران دفاع مقدس 637 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

 

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید مدافع حرم فرهنگ و ارشاد اهدا کتاب دختر شهید مرتضی زرهرن مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۲۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: با قطعی شدن شهادت جاویدالاثر شهید احمدقلی قائدی مراسم یادبود آن شهید در مسجد جامع روستای آزادگان شهرستان بن برگزارشد.
عسگری افزود: این شهید ۲۰ ساله در ۲۱ اسفندماه سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • شهید مطهری با روحیات و نیازهای نسل جوان آشنایی کامل داشت
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • حمایت ساواک از حسینیه ارشاد؟!
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • لزوم یادآوری اهمیت صنعت بازیافت از طریق آموزش/ سوخت‌ مازوت برای کره زمین سمّ است