Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری ویژه برنامه «هلال اروند» به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان از ۲۵ فروردین الی ۲۴ اردیبهشت خبر داد.

«قدرت الله طمیمیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: از 25 فروردین الی 24 اردیبهشت ماه هر شب با ویژه برنامه «هلال اروند» مهمان نگاه روزه داران و شهروندان آبادان و خرمشهر خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند به بخش های مختلف این ویژه برنامه اشاره کرد و افزود: هر شب مهمان های ویژه ای در برنامه «هلال اروند» خواهیم داشت و همچنین یک شخصیت جذاب عروسکی که برای اولین بار از آن رونمایی خواهد شد، در زمان اجرای برنامه های شبانه حضور خواهد داشت که بر جذابیت آن می افزاید.

 

وی تصریح کرد: در شب های رمضان شاهد هنرنمایی اهالی موسیقی و شعرای عرب و فارس خواهیم بود و در کنار آن نیز کارشناسان مذهبی با یک موضوع خاص در خدمت مردم هستیم.

 

طمیمیان ویژه برنامه «هلال اروند» را فرصتی برای ارائه گزارش عملکرد توسط مسئولان دانست و اضافه کرد: بنا شده مسئولان شهری نیز با حضور در این ویژه برنامه عملکرد دستگاه متبوع خویش را برای همشهریان بازگو و آنها را در جریان امور قرار دهند.

 

وی اجرای برنامه های شاد و مفرح را از لزومات این ماه پر برکت دانست و تاکید کرد: در همین راستا شاهنامه خوانی، برنامه های ورزشی، مسابقات، سرود، نمایش های طنز و ... در دستور کار عوامل اجرایی این ویژه نامه قرار گرفته است.

 

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند یاد آور شد: شهروندان می توانند این برنامه را به صورت زنده از طریق پیج اینستاگرام helalarvand@ و arvandprnews@، سایت www.arvandfreezone.com/ramazan و سایت aparat.com/helalarvand/live تماشا کنند.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند خبرگزاری شبستان خوزستان ماه مبارک رمضان منطقه آزاد اروند برگزاری برنامه های متنوع منطقه آزاد اروند ویژه برنامه هلال اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: ویژه برنامه‌های دهه کرامت از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ در استان ایلام برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور اظهار کرد: ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه با انگیزه و عواطف مذهبی و فرهنگ‌سازی برای تعظیم شعائر الهی در دهه کرامت از رویکردهای محوری اجرای برنامه‌ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت نخبگان، تبیین ارزش‌های معنوی، نشر فرهنگ رضوی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های دهه کرامت است، افزود: یکپارچگی و هماهنگی میان دستگاه‌های عضو ستاد دهه کرامت در راستای تحقق اجرای برنامه‌ها اهمیت زیادی دارد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام خاطرنشان کرد: راهپیمایی مردم استان در راستای حمایت از طرح نور نیروی انتظامی و فرهنگ حجاب و عفاف، روز جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت مصادف با نخستین روز دهه کرامت و پس از نماز جمعه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام چراغی‌پور گفت: ویژه برنامه‌های دهه کرامت از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت در استان ایلام برگزار خواهد شد.

کد خبر 748677

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور