Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@03:18:18 GMT

طرح «مهرواره محله همدل» در محلات گلستان اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۲۵۵۵

طرح «مهرواره محله همدل» در محلات گلستان اجرا می شود

حجت الاسلام دیلمی گفت: طرح «مهرواره محله همدل» در افق سال ۱۴۰۰ در محلات استان گلستان با محوریت شبکه تبلیغی و تشکل های دینی و انقلابی در محلات و روستاهای استان گلستان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، حجت الاسلام «رضا دیلمی» در نشست با مدیران ادارات تبلیغات اسلامی استان با محوریت ستاد عملیات فرهنگی، قرآنی و اجتماعی فصل بندگی(ماه مبارک رمضان) اظهار کرد: ما امروز در این کارزار تمدنی، درگیر یک جنگ تمدنی تمام عیار ادراکی و شناختی در حوزه دانش، بینش و منش هستیم که هویت انقلابی و امید به آینده مردم را نشانه گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: مقام عظمای ولایت در روزهای پایانی سال از تواصی به حق به عنوان یک مولفه قدرت و قطع زنجیره آن توسط دشمن را یک خطر مهم گوشزد نمودند که مخاطب حراست، احیا و امتداد آن در جامعه دینی، نخبگان و متولیان حوزه فرهنگی و انقلابی هستند.

 

وی افزود: عملیاتی شدن مفاهیم دینی و به تصویر کشیدن زیبایی های بی بدیل گفتمان اسلام ناب و تعمیق بخشی معرفتی و بصیرتی، راه برون رفت در کارزار تمدنی است و مصداق بارز اخیر این صحبت در جریان سازی حوزه مواسات پس از فرمایش مقام معظم رهبری و تبدیل شدن به یک نهضت مومنانه در کشور می باشد که همه مردم و تشکل های انقلابی دخیل شدند.

 

حجت الاسلام دیلمی با اشاره به ستاد عملیات فرهنگی، اجتماعی و قرآنی تحت عنوان فصل بندگی، گفت: این ستاد بر اساس زیست بوم منطقه و استفاده از ظرفیت نخبگانی شبکه تعالی، علاوه بر استان در شهرستان ها در 15 گروه تشکیل شد.

 

وی با بیان اینکه شبکه نخبگانی انقلابی هر شهرستان یک سرمایه برای سازمان است، خاطرنشان کرد: هر شهرستان بر اساس  زیست بوم منطقه، طرح و ایده و ابتکارات خود را ارائه دهد و در این خصوص از همه ظرفیت های دینی و انقلابی استفاده شود.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اجرای طرح «مهرواره محله همدل» در افق سال 1400 و تجلیل از محلات برتر، گفت: علاوه بر پیگیری حل مشکلات محلات و توسعه و نشر الگوهای رفتاری، مواسات، افطاری های ساده، تولید منبرهای کوتاه موضوعی، ادعیه و مناجات خوانی، تجلیل از میهمان اولی ها، پویش ختم قرآن خانوادگی، تولید نشر محتوای معرفتی و بصیرتی در فضای مجازی و تبلیغات محیطی دیگر محورهای این طرح است.

 

 

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام دیلمی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی

ایسنا/مرکزی حمید نیکویی، خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی، امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) در یک سانحه رانندگی در محور نیزار - قم کشته شد.

حمید صادقی، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: زنده‌یاد حمید نیکویی از جمله پیشکسوتان عرصه خبر و رسانه شهرستان محلات بود که از سال‌ها پیش، از طریق روزنامه جمهوری اسلامی و سایر رسانه‌های کشوری، به پوشش اخبار شهرستان محلات می‌پرداخت.

وی با تسلیت درگذشت مرحوم نیکویی به جامعه رسانه‌ای محلات، ادامه داد: مرحوم نیکویی در سال‌های اخیر ارتباط خوبی با مجموعه‌های فرهنگی و هنری در اطلاع‌رسانی رویدادها داشت و در جلسات مختلف حضور فعال داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • مرگ خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد